استقبال کودکان از لوح‌های فشرده تئاترهای کانون

کودکان و نوجوانان از لوح‌های فشرده تئاتر‌های اجرا شده در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران استقبال کردند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، تئاترهای «خاله‌مرجان و خروس» به نویسندگی و کارگردانی مریم کاظمی، «سفر به شهر لک‌لک‌ها» به کارگردانی مهدی قلعه، «افسانه‌های نو»، از حسن دادشکر، «روز عجیب» به کارگردانی پرستو گلستانی، «خدا حافظ راکون پیر» به کارگردانی فهیمه و سیما میرزا حسینی و «شبان و یلدا» از نگار میرفخرایی از جمله آثاری است که در قالب لوح فشرده در نمایشگاه کتاب تهران ارایه شده است.
بر اساس این گزارش این نمایش‌های زنده و عروسکی با کیفیت خوب فیلم‌برداری شده و قابلیت بخش در رایانه‌های شخصی و نمایش‌گرهای خانگی را نیز دارد.
در عین حال علاقه‌مندان می‌توانند به منظور تهیه این‌ فیلم‌ها و دیگر آثار کانون تا 20 اردیبهشت از 10 صبح تا 20 به غرفه‌های عرضه محصولات کانون واقع در بخش کودک و نوجوان سالن E24 غرفه 176، بخش بزرگ‌سال، شبستان راهرو 23 غرفه 31، بخش نوشت‌افزار درسالن 27 غرفه‌های 16 و 18، بخش سرگرمی‌ها واقع در مصلی جنوبی سالن E  و محصولات آموزشی کانون زبان ایران در بخش ناشران داخلی (کمک آموزشی) سالنA30 غرفه 99 در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران مراجعه کنند.