آغاز به کار غرفه‌های عرضه محصولات فرهنگی کانون در نمایشگاه کتاب تهران

عرضه محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در 5 بخش از صبح روز 10 اردیبهشت در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) آغاز شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این دوره از نمایشگاه مدیریت بازرگانی کانون با عرضه بیش از 800 عنوان از محصولات فرهنگی‌هنری شامل کتاب‌، سرگرمی‌های سازنده و لوح‌های فشرده، نوشت‌افزار و محصولات آموزشی کانون زبان ایران دربخش‌های کودک و نوجوان، بزرگ‌سال، لوازم‌التحریر، سرگرمی و اسباب‌بازی و بخش ناشران داخلی (کمک آموزشی) حضوری فعال دارد.
بر این اساس علاقه‌مندان به بازدید از غرفه‌های محصولات متنوع کانون در بخش‌های مختلف نمایشگاه می‌توانند از بخش کودک و نوجوان سالن  24E غرفه 176، بخش بزرگ‌سال، شبستان راهرو 23 غرفه 31، بخش نوشت‌افزار درسالن 27 غرفه‌های 16 و 18، بخش سرگرمی‌ها شامل 2 غرفه‌ی عرصه محصولات و غرفه شورای نظارت بر اسباب‌بازی واقع در مصلی جنوبی سالنE  و محصولات آموزشی کانون زبان ایران در بخش ناشران داخلی (کمک آموزشی)  سالنA30  غرفه 99 دیدن کنند.
بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ازصبح 10 اردیبهشت در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شروع به کار کرد و تا 20 اردیبهشت روزهای عادی از ساعت 10 صبح تا 20 و روزهای تعطیل از 9 صبح تا 21 پذیرای علاقه‌مندان است.