کودکان از بخش اشتراک محصولات کانون استقبال کردند

کودکان و نوجوانان در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با حضور در بخش مشترکان محصولات کانون اقدام به ثبت نام و تمدید اشتراک خود کردند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، بخش مشترکان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ثبت نام از علاقه‌مندان به تولیدات کانون ماهانه 2 جلد کتاب و دیگر محصولات را بر اساس رده سنی آن‌ها از طریق اداره پست به نشانی منزل‌شان ارسال می‌کند.
بر همین اساس، خانواده‌ها، کودکان و نوجوانانی که علاقه‌مندند مشترک تولیدات کانون شوند می‌توانند تا پایان روز 20 اردیبهشت با حضور در غرفه‌های عرضه محصولات در نمایشگاه کتاب و پس از آن با مراجعه به فروشگاه‌ها و مراکز فرهنگی‌هنری کانون در سراسر کشور و یا با مراجعه به پایگاه‌های اینترنتی www.kanoonshop.ir وwww.kanoonparvaresh.com  فرم اشتراک را دریافت و پس از تکمیل به همراه فیش واریزی مبلغ تعیین شده در فرم به امور مشترکان کانون ارسال کنند.
در عین حال علاقه‌مندان می‌توانند فرم‌های اشتراک خود را به نشانی تهران خیابان دکتر فاطمی، خیابان حجاب، مدیریت بازرگانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارسال و یا به شماره‌ تلفکس 88971393 و 88964115 تماس بگیرند.
بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران روز 20 اردیبهشت به کار خود پایان خواهد داد.