استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات کانون نیازمند مدیریت جامع است

نویسنده کودک و نوجوان تاکید کرد که کانون برای بهره‌مندی بیشتر و بهتر مخاطبان از آثارش به مدیریتی جامع به منظور استفاده از همه ظرفیت‌ها و امکانات خود نیازمند است.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، فرهاد حسن‌زاده در حاشیه بازدید از غرفه کانون در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب گفت: باید دیدگاه‌های مدیریتی در کانون مورد بازنگری قرار گیرد تا تولیدات کانون بتواند بر ادبیات کودک و نوجوان نیز تاثیر گذار باشد.
نویسنده کتاب «کوتی کوتی» افزود: در بخش کودک، تولیدات کانون تا حدودی توانسته نیازهای این گروه‌سنی را برآورده کند اما در بخش نوجوان کمبود‌های زیادی احساس می‌شود به ویژه که نوجوانان بیشتر به دنبال داستان‌ها و رمان‌هایی  هستند که بتوانند با آن هم‌زادپنداری کنند.
حسن‌زاده هم‌چنین یادآور شد: اگر آثاری که این‌سال‌ها برای نوجوانان تولید شده نیز از طریق ارتباط‌های سازمانی  کانون با آموزش و پرورش بیشتر در دسترس علاقه‌مندان قرار بگیرد و مخاطبان، این آثار را مورد نقد و ارزیابی قرار دهند آن‌گاه می‌توان ضمن شناسایی نیازهای واقعی آن‌ها به فرهنگ مطالعه در میان کودکان و نوجوانان نیز کمک کرد.
نویسنده رمان «هستی» هم‌چنین اظهار داشت اگر برای ترجمه و توزیع آثار شاخص کانون در عرصه‌های بین‌المللی نیز تدابیری اندیشیده شود، حضور کانون  در این حوزه نیز پررنگ‌تر خواهد شد.
وی در پایان از مسوولان انتشارات کانون خواست  تا با سرعت عمل بیشتری کار تولید و تجدید چاپ کتاب‌ها را پیگیری کنند.
بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران 10 اردیبهشت در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) آغاز و تا 20 اردیبهشت  روزهای عادی از ساعت 10 صبح تا 20  و روزهای تعطیل از 9 تا 21 پذیرای علاقه‌مندان است.