مرکز  جدید کانون پرورش فکری در قائمشهر احداث می شود

مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران از احداث مرکز جدید کانون پرورش فکری در قائمشهر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مازندران، محمد علی یزدان شناس  از انعقاد تفاهم نامه‌ای با شهرداری قائمشهر برای احداث مرکز جدید کانون در این شهرستان خبر داد.

وی افزود: با توجه به قرار داشتن مرکز فرهنگی و هنری فعلی قائمشهر در طرح تفضیلی شهری،  مجموعه کانون به نقطه ای دیگر انتقال یافته و احداث می شود.

مدیر کل کانون مازندران ادامه داد: در راستای تفاهم نامه با شهرداری قائمشهر و بنا به مکاتبات و جلسات کارشناسی که با مجموعه شهرداری صورت پذیرفت؛ وهمچنین  موافقت مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان، قرار شد در ازای تحویل ساختمان فعلی کانون به شهرداری، مجموعه ای جدید با تجهیزات و امکانات استاندارد ساخته و در اختیار کانون پرورش فکری قرار گیرد.

وی همچنین با تاکید بر نگاه ارزشمند شهردار قائمشهر به مجموعه کانون و خدمات آن در حوزه کودک ونوجوان، اظهار داشت: حمایت شهرداری از فعالیت های کانون در این شهرستان قابل توجه است و امید است با تسریع در روند ساخت مجتمع جدید، از این پس کودکان ونوجوانان قائمشهری شاهد برخورداری خدمات کیفی‌تر کانون باشند.

یزدان شناس گفت: به زودی مراسم کلنگ زنی احداث مرکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری در مکان جدید برگزار خواهد شد.

کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران شهرستان قائمشهر از سال 1354 در این شهرستان آغاز به کار نموده است و به عنوان یکی از مراکز با سابقه کانون در مازندران تا کنون خدمات قابل ملاحضه ای  در حوزه کودک ونوجوان انجام داده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =