دیپلم افتخار مسابقه نقاشی محیط‌زیست ژاپن به عضو هنرمند کانون پرورش فکری استان زنجان رسید

مائده اوصانلو دختر ۱۱ ساله عضو مرکز فرهنگی هنری خرمدره کانون پرورش فکری استان زنجان دیپلم افتخار بخش بین‌الملل هجدهمین مسابقه‌ی بین‌المللی «جی کیو ای» کشور ژاپن در سال ۲۰۱۷ را از بین ۱۷۷۶۳ اثر از ۹۶ کشور جهان از آن خود کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان، مائده اوصانلو دختر ۱۱ ساله عضو مرکز فرهنگی هنری خرمدره کانون پرورش فکری استان زنجان دیپلم افتخار بخش بین‌الملل هجدهمین مسابقه‌ی بین‌المللی «جی کیو ای» کشور ژاپن در سال ۲۰۱۷ را از بین ۱۷۷۶۳ اثر از ۹۶ کشور جهان از آن خود کرد.

بر اساس این گزارش، علاوه بر«مائده اوصانلو»، دو عضو دیگر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز دیپلم‌های افتخار و یک نفر جایزه اول بخش بین‌الملل مسابقه نقاشی محیط‌زیست ژاپن را از ایران به دست آوردند.

این رویداد بین‌المللی با موضوع «محیط‌زیست» برگزار شد و ۱۷۷۶۳ اثر از ۹۶ کشور جهان به این مسابقه ارسال شد.

این در حالی است که کانون پرورش فکری استان زنجان با ارسال ۲۵ اثر نقاشی در این مسابقه شرکت کرده بود و پیش ‌از این مربیان هنری کانون زنجان با هدایت اعضای مراکز افتخارات زیادی را در سطح کشور و بین‌المللی برای کانون استان کسب کرده‌ است.

گفتنی است کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ارسال ۲۶۵ اثر در هجدهمین مسابقه‌ی بین‌المللی «جی کیوای» کشور ژاپن در سال ۲۰۱۷ شرکت کرده بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =