به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان جنوبی، طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان با اعلام این خبر گفت: به منظور پاسخگویی سریع و دریافت پاسخ مطلوب به مراجعان کانون پرورش، میز خدمت در اداره کل و تمامی مراکز فرهنگی هنری ثابت و کانون زبان ایران راهاندازی شد.
حمیدی اضافه است: با راهاندازی میز خدمت مراجعه کنندگان در کوتاهترین زمان، پاسخ قانونی و صحیح را توسط همکاران و مربیان کانون دریافت میکنند.
مدیر کل کانون پرورش استان با بیان اینکه میز خدمت به دو شکل حضوری و الکترونیکی خدمات خود را ارایه میدهد، خاطر نشان کرد: به زودی شاهد راه اندازی بخش الکترونیکی پاسخ به مخاطبان خواهیم بود و با در اختیار قرار دادن فرمهای مربوط به تکریم ارباب رجوع، به ویژه پیشنهادات فرصتی فراهم شده است تا ارتباط دو سویه بین ارباب رجوع به ویژه خانوادهها و کانون ایجاد شود.