ضیافت عروسک‌ها در کانون تهران آغاز شد

دور هجدهم جشنواره هنرهای نمایشی کانون استان تهران، صبح روز یازدهم شهریور ۱۳۹۷ با حضور مدیرکل، کارشناسان و گروه‌های شرکت‌کننده آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، آیین افتتاحیه هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون استان، در شهریورماه ۱۳۹۷ با حضور محمود سلیمانی مدیرکل کانون استان و جمعی از کارشناسان ستادی آغاز به کارکرد.

بر اساس این گزارش، این جشنواره در دو بخش رقابتی و غیررقابتی با حضور ۳۴ گروه نمایشی از مراکز استان برگزار شد که نمایش‌های عروسکی در بخش رقابتی و نمایش‌های صحنه‌ای، رادیو تئاتر، نمایشنامه خوانی در گروه غیررقابتی به مدت سه روزبه اجرا خواهند پرداخت.

در آغازین روز از این رویداد هنری که از ساعت ۹ روز یکشنبه یازدهم شهریورماه در سالن غدیر مجموعه آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون آغاز شد، شش گروه در نوبت صبح بر روی صحنه رفتند.

بر همین اساس، نمایش‌های عروسکی«قصه بخت» از مرکز شماره ۲۱، «جادوگر» و«دلم می‌خواهد» از مرکز شماره ۲۷، «شازده کوچولو » از مرکز شهر قدس و همچنین نمایشنامه خوانی «دالتون‌ها » از مرکز شماره ۲۱ و «لوطیان مرد رند» از مرکز شماره ۳۰ به اجرای آثار خود پرداختند.

همچنین در نوبت عصر این جشنواره که از ساعت ۱۴ آغاز شد، هفت گروه با عناوین «شاخه نبات» از مرکز فراگیر ۲۴، «مهمانی آدمک» از مرکز سولقان، «دختر باغ آرزو» از مرکز شماره ۵، «شیخ صنعان» از مرکز شماره ۱۲، «دنیای اعتماد» از مرکز اسلامشهر یک به روی صحنه رفتند.

بر این اساس، نمایشنامه خوانی «لولوی آوازه‌خوان» از مرکز شماره ۱۰، «یک روز بدون داستان» از مرکز شماره ۱۲و «میهمان جامانده» از مرکز شماره ۹ به اجرا پرداختند.

لازم به ذکر است که داوران هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی استان تهران، حسن فرضی پور،عذرا امامی و ساغر لطفی نژاد هستند.

هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی استان با حضور ۳۴ گروه نمایشی از مراکز کانون استان تهران، با اجرای شیوه‌های متنوع از ۱۱ تا ۱۳ شهریورماه ۱۳۹۷ از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۸ در سالن غدیر واقع در خیابان فاطمی، خیابان حجاب در حال برگزاری است.

گفتنی است هم‌زمان با برگزاری هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی، نمایشگاهی از آثار هنرهای تجسمی «نقاشی، سفال و خوشنویسی» اعضای مراکز کانون استان در محل گالری آفتاب این مجموعه پذیرای هنر دوستان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =