نقش‌آفرینی کارشناسان کانون تهران در نگارش کتاب کار آموزش و پرورش

کتاب کار راهنمای آموزش محیط‌زیست، توسط سازمان محیط‌زیست و وزارت آموزش و پرورش، با همکاری پنج تن از کارشناسان و مربیان کانون استان تهران منتشر و به زودی در اختیار معلمان و مربیان کودک قرار خواهد گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، کتاب کار و راهنمای آموزش محیط‌زیست ویژه مربیان کودک پیش‌دبستانی وزارت آموزش و پرورش، باهدف حفاظت از محیط‌زیست و تأکید بر این اصل که طلایی‌ترین زمان آموزش و یادگیری دوران کودکی است، با تلاش جمعی از اساتید دانشگاه و کارشناسان آموزش و پرورش و پنج تن از کارشناسان و مربیان کانون استان تهران، صبح روز شنبه هشتم دی‌ماه ۱۳۹۷ رونمایی شد.

بر اساس این گزارش، این کتاب در قالب طرح پژوهشی مشترک میان اساتید هیئت‌علمی دانشگاه بهزیستی و کارشناسان سازمان محیط‌زیست تدوین و پس‌ازآن تیم اجرایی زیر نظر «زهرا عبدالحی» کارشناس فرهنگی کانون استان که به عنوان «مدیر تولید و هماهنگی متون» در این پروژه نقش‌آفرین بوده، به صورت کتاب کار آماده و توسط انتشارات مدرسه به چاپ رسید.

بر این اساس، در فرایند تولید این کتاب آموزشی «مرجان بابا مرندی و نیلوفر حیدری» مربیان هنری مراکز کانون استان به عنوان تصویرساز  و «کبرا بابایی» کارشناس فرهنگی در بخش نگارش شعر و داستان همکاری داشتند.

همچنین «مدیر هنری و گرافیک و صفحه‌آرایی» این مجموعه دوجلدی را « نرگس موسوی» گرافیست واحد روابط عمومی کانون استان بر عهده داشت.

گفتنی است تدوین کتاب کار راهنمای مربیان کودک که حاصل فرآیند طولانی۳ ساله بود، در ۵۰۰۰ نسخه به چاپ رسید و روز شنبه  هشتم دی‌ماه با حضور مدیران ارشد و مسئولان وزارت آموزش و پرورش، بهزیستی و نمایندگانی از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رونمایی شد تا به زودی به عنوان کتاب کار در اختیار مربیان پیش‌دبستانی و مربیان کودک وزارت آموزش و پرورش قرار بگیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =