نمایش عروسکی درخشنگ در جشنواره ایشارا هندوستان به اجرا در می آید

کارشناس فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام ،تئاتر عروسکی درخشنگ را به جشنواره ایشارا در کشور هندوستان می برد.این نمایش پیش از این نیز در حوزه هنری و جشنواره عروسکی مبارک به اجرا در آمده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام نمایش عروسکی درخشنگ به کارگردانی و نویسندگی علیرضا آقایی کارشناس فرهنگی کانون استان ایلام در جشنواره ایشارا کشور هندوستان پذیرفته شد و به زودی این گروه برای اجرای درخشنگ به هند سفرمی کنند.جشنواره ایشارا که هفدهمین دوره خود را تجربه می کندبه تئاتر عروسکی می پردازد که از سراسر دنیا برای آن آثار می فرستندو به مدت ده روز برگزار می شود.این جشنواره یکم تا دهم فوریه (دوازدهم تا بیست ودوم بهمن )با حضورگروههای نمایشی ده کشور در شهر دهلی نو برگزار می شود.

درخشنگ قصه ی درخت سیبی است که صلح و آرامش را با کمک بچه ها برقرار می کند. این نمایش به شیوه تاپ تیبل و تاتر کاغذی با تلفیق انیمیشن اجرا می شود.

محمد اکبریان ، محمد امین بازوند ، شیما دل هنر ، حسنا صندوق آبادی ، مهرداد رضایی و مینا بازوند به عنوان بازیگردان و عروسک گردان  ، آرش سلگی- آهنگساز ،محمدرضا رستم پور- شاعر، بهناز مهدیخواه-طراح و سازنده عروسک ، امیر رشیدی فر-انیماتور ، فاطمه الماسی-طراح پوستر و بروشور ، علی شوهانی نژادتدارکات و پشتیبانی، حشمت اله آقایی- سرپرست گروه  و محمد علی قاسمی به عنوان مدیر تولید در این نمایش عروسکی نقش دارند.

این نمایش به تهیه کنندگی حوزه هنری استان ایلام روی صحنه رفته است و در جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی مبارک نیز به اجرا در آمده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =