رتبه اول جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی به اعضای کانون۲۴ تهران رسید

جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودکان و نوجوانان شهرستان ری در حالی خاتمه یافت که مربیان و اعضای مرکز شماره ۲۴ کانون استان تهران در میان رقبای کتاب‌خوان خود در این شهرستان، در سه بخش برگزیده شناخته شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، جام باشگاه‌های کتاب‌خوان عنوان طرح کتاب‌خوانی است که با شرکت مراکز آموزشی همچون مدارس و کتابخانه‌های آموزش و پرورش، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کتابخانه‌های عمومی و نهادهای مردمی هرساله  برگزار می‌شود و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان برگزارکننده این رویداد، پس از ثبت باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودکان و نوجوانان در سامانه جام باشگاه‌های کتاب‌خوان هر شهرستان و داوری فعالیت اعضای شرکت کننده، طی مراسمی از برگزیدگان تجلیل می‌کند.

بنابراین گزارش، امسال ۸۰۰ نفر کودک، نوجوان و مربی کتابدار در سطح شهرستان ری در این جام شرکت کردند که در اختتامیه این رویداد که روز سه‌شنبه ۱۸ دی‌ماه ۱۳۹۷در مرکز شماره ۲۴ کانون استان برگزار شد، برگزیدگان معرفی شدند.

بر این اساس مرکز شماره ۲۴ با ثبت یک باشگاه کتاب‌خوانی با عنوان « کتابستان» در بخش کودک در این جام شرکت کرد که از میان باشگاه‌های شرکت‌کننده، کتابستان با حضور ۱۲ عضو کودک به عنوان باشگاه نمونه برگزیده شناخته شد.

مینو مقدسی، صبا عزت زاده، آوا فراهانی، زینب فیاض، بهنوش رنجبر، مهدیه موسوی، امیر مهدی شاه محمدی، آناهیتا جمالی، مونا مقدسی، سودا سلیمان زاده، کوثر مهرابی و سید علی ذوالفقاری اعضای باشگاه کتابستان هستند.

همچنین در بخش «معرفی کتاب مجازی» آناهیتا جمالی، مونا مقدسی، سودا سلیمان زاده، کوثر مهرابی، و در بخش «نامه‌ای به نویسنده» آوا فراهانی، زینب فیاض و بهنوش رنجبر اعضای کودک مرکز ۲۴ در جمع برگزیدگان قرار گرفتند.

در بخش مدیران، مربیان و کتابداران تسهیل گر نیز « لیلا مکانی» مربی مسئول این مرکز در بخش مدیر باشگاه و «طاهره جودکی» مربی فرهنگی این کتابخانه کانون در بخش مربی تسهیل گر برگزیده و لوح تقدیر و هدیه نقدی توسط مسئولان حاضر در مراسم به آنان اعطا شد.

گفتنی است در سال 1394 نیز این مرکز فرهنگی هنری کانون در سه بخش معرفی کتاب مجازی، نامه به نویسنده و مربی تسهیل گر برگزیده شد.

در این مراسم که 80 نفر از اعضای مرکز شماره 24 به همراه والدینشان شرکت داشتند، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان ری، معاونان، داوران و کارشناسان این سازمان و مدیرکل اداره آموزش و پرورش، رئیس سازمان بهزیستی و برخی دیگر از مسئولان این شهرستان حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =