اعضای کانون استان اردبیل؛ ۱۵ رتبه‌ی برگزیده، دیپلم افتخار و لوح تقدیر کسب کردند

هنرمندان کودک و نوجوان مراکز کانون پرورش فکری استان اردبیل در فراخوان هفتمین دوسالانه هنرهای تجسمی کانون خوش درخشیده و رتبه‎های مختلفی را در رشته‌های نقاشی، خوشنویسی و سفال‌گری کسب کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، بیش از ۳۰۰ کودک و نوجوان عضو مراکز فرهنگی هنری کانون سراسر کشور در این دوره از دوسالانه هنرهای تجسمی آفرینش در رده‌های مختلف سنی ۴ تا ۱۸ سال موفق به دریافت رتبه‌های برگزیده، دیپلم افتخار و لوح تقدیر شدند.

زعفر احدزاده مدیرکل کانون استان اردبیل گفت: در رشته‌ی نقاشی در گروه سنی( ۷‌ تا۹) پرهام خدایار عضو مرکز شماره دو کانون اردبیل به مربیگری لیلا نظمی عنوان برگزیده اول را از آن خود کرد. همچنین حسنا عظیم زاده عضو دیگر این مرکز در گروه سنی(۱۰ تا ۱۲) موفق به کسب دیپلم افتخار شد. در گروه سنی(۱۳ الی ۱۸) مهدیه جعفر پور سومین عضو لیلا نظمی نیز دیپلم افتخار دریافت کرد و حسن محمدی نیز از مرکز سه کانون اردبیل به مربیگری سمیه جعفری دومین دیپلم افتخار را در این گروه سنی از آن خود کرد. همچنین حدیثه قلیوند و محدثه قلیوند دیگر اعضای مرکز سه اردبیل در همین گروه سنی شایسته دریافت لوح تقدیر شدند. در ضمن از کارگاه نقاشی مرکز دو کانون پارس‌آباد، نسرین محبوب نیز با مربیگری ناهیده جدی، شایسته دریافت لوح تقدیر شناخته شد.

وی با اشاره به مقام های کسب شده در بخش سفال گری، اظهار داشت: در همین حال در بخش سفال‌گری در گروه سنی (۴ تا ۶) مهیار سلطان‌زاده، عضو کارگاه کانون گرمی به مربیگری سمیه رحیمی، عنوان برگزیده اول را از آن خود کرد. در گروه سنی (۷ تا ۹) نیکا اصغری، عضو کارگاه مرکز شماره دو کانون مشگین شهر به مربیگری نرگس پورعلی دومین عضوی بود که رتبه برگزیده را کسب نمود. همچنین دانیال ایمانی، عضو دیگر از همین کارگاه در گروه سنی (۱۰ الی ۱۲) سومین رتبه برگزیده را دریافت کرد و طاها کریمی در همین گروه سنی، سومین عضو مرکز دو مشگین شهر بود که شایسته دریافت لوح تقدیر شد.

احددزاده با تشریح موفقیت های کسب شده در رشته‌ی هنری خوشنویسی افزود: در گروه سنی (۱۰ الی ۱۲) اشکان عشایری از مرکز شماره پنج کانون اردبیل به مربیگری هاجر بابیانی حائز رتبه برگزیده شد. در همین گروه سنی زینب رحیمی نیز به مربیگری لیلا نظمی از مرکز دو کانون اردبیل شایسته دریافت لوح تقدیر شناخته شد. در گروه سنی (۱۳ الی ۱۸) امیرحسین نخجوانی از مرکز شماره یک کانون اردبیل به مربیگری کیمیا فتاحی دیپلم افتخار کسب کرد و میلاد صادقی در همین گروه سنی از مرکز شماره ۵ کانون اردبیل دیگر عضو هاجر بابیانی بود که شایسته دریافت لوح تقدیر شد.

گفتنی است تمامی این آثار در قالب نمایشگاهی هم‌زمان با جشن‌های چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران از ۷ تا ۲۲ بهمن در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون در خیابان حجاب تهران برپا خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =