رونق برنامه‌های دهه فجر در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

هم‌زمان با دهه مبارک فجر، مراکز فرهنگی و هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، با اجرای برنامه‌های متنوع، این روزها را برای بچه‌های استان خاطره انگیز می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، اجرای ویژه برنامه‌های دهه فجر در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین با شور و نشاط ویژه‌ای ادامه دارد.

مرکز فرهنگی و هنری ضیاآباد با حضور مسوولان این شهر، جشن بچه‌های انقلاب را در تاریخ  بهمن 1397، برای 100 دانش‌آموز برگزار کرد.

«مهدی صالحی» بخشدار، «سعید پروندی»شهردار، «محمدرضا رحمانی» رییس اداره آموزش و پرورش، «اسماعیل لشگری«رییس شورای شهر»، اعضای شورای شهر و جمعی دیگر از مسوولان این شهر مهمان این مراسم بودند.

تلاوت قرآن کریم، اجرای سرود جمهوری اسلامی، اجرای سرود«چهلمین بهار» توسط دانش‌آموزان، سخنرانی بخشدار ضیاآباد، تقدیر از عضو برگزیده، برپایی ایستگاه نقاشی «گل‌های انقلاب»، برپایی نمایشگاه آثار اعضا و معرفی فعالیت‌های و بیان موفقیت‌های اعضای کانون از برنامه‌‍‌های این مراسم بود.

اعضا و مربیان مرکز فرهنگی و هنری آبیک شماره دو نیز به دیدار مادر شهید « فیاض بابالو» رفتند.این شهید که این مرکز به نام او شناخته می‌شود، از شهدای نوجوان دفاع مقدس است.

به مناسبت گرامیداشت  ایام دهه فجر مرکز فرهنگی و هنری بویین زهرا هم چندین برنامه متنوع از جمله برگزاری کارگاه قصه‌گویی انقلابی، برپایی ایستگاه نقاشی، کاردستی، معرفی شخصیت امام، معرفی وقایع، اجرای نمایش خلاق ، معرفی کتاب را برای 90 دانش‌آموز ابتدایی انجام داد.

مرکز فرهنگی و هنری سگزآباد با همکاری مدرسه ابتدایی آل احمد هم با فضاسازی مرکز به استقبال دهه فجر رفت.

معرفی وقایع انقلاب از طریق نقاشی، برگزاری جشن در ورزشگاه سگزآباد ،اجرای مسابقه مشاعره انقلابی، معرفی شخصیت های مطرح انقلاب از فعالیت‌های دیگر این مرکز است که تاکنون 160 عضو و دانش‌آموز از آن بهره‌مند شده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =