ایستگاه اول پویش فصل گرم کتاب کانون پرور ش فکری بوشهر در مصلی شهرستان اهرم برگزار شد

مرکز فرهنگی هنری اهرم اولین ایستگاه پویش فصل گرم کتاب در تابستان 98 را همراه با استقبال پرشور کودکان و نوجوانان برپا کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون بوشهر زهره عالی نسب مدیر کل کانون استان گفت: اولین ایستگاه ویژه برنامه پویش فصل گرم کتاب در تابستان امسال صبح امروز جمعه 14 تیرماه 1398  ؛ در مصلی شهرستان اهرم با هدف توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه ، افزایش سرانه امانت و مطالعه کتاب در کودکان و نوجوانان،غنی سازی اوقات فراغت،ایجاد فضایی متفاوت در حوزه مطالعه کتاب برای کودکان نوجوانان،معرفی خدمات کانون به گروه مخاطبان کودک و نوجوان و همچنین جذب اعضاء برقرار شد.

وی تاکید کرد:پویش فصل گرم کتاب فرصت طلایی و مهمی است ؛ برای مربیان خلاق و خوش فکری که ایده های جذاب و نو خود را دلسوزانه ، آگاهانه و همراه با تعهد در قالب فعالیت های مختلف هنری،ادبی و فرهنگی به اعضاء کودک و نوجوان از طریق ابزارهای هنرمندانه و کانونی ارائه می دهند.

این مراسم هم زمان با سالروز میلاد با سعادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) ویژه کودکان و نوجوانان  با اجرای برنامه های جذاب و متنوع شامل ایستگاه نقاشی روی پارچه با موضوع روز دختر ، خلق تصاویر زیبا بر اساس تصاویر کتاب ها و اسقبال گسترده اعضاء و والدین انجام شد.

گفتنی است:این طرح در همه مراکز فرهنگی هنری کانون استان تا پایان تابستان 1398 اجرا خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =