آغاز به کار دبیرخانه استانی بیست‌و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون هرمزگان

در جلسه هماهنگی بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی دبیرخانه استانی ضمن معرفی اعضای دبیرخانه کار خود را رسما آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون هرمزگان، دبیرخانه استانی بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با معرفی اعضای دبیرخانه کار خود را رسما آغازکرد.

ناهید سلیمانی احمدی مدیر کل کانون هرمزگان گفت: کانون پرورش فکری هرمزگان همچون سال گذشته با انتشار فراخوان به سازمان‌ها، ادارات، نهادها و ... و همچنین توزیع  بروشور در مکان‌های عمومی کار خود را آغاز کرده است.

وی افزود: برنامه‌های متنوعی در حاشیه جشنواره پیش‌بینی شده است که با همکاری اعضای دبیرخانه و برخی از سازمان‌ها، انجام خواهد شد.

سلیمانی گفت: برگزاری کارگاه‌های ویژه پدران و مادران و علاقمندان، قصه‌گویی میدانی در محافل عمومی و ...پیش‌بینی شده است که با حضور اساتید متخصص در این حوزه وکارشناسان و مربیان برگزیده دوره‌های قبل تشکیل می‌شود.

مدیر کل کانون هرمزگان خاطر نشان کرد: معاون فرهنگی، کارشناس مسوول و کارشناسان فرهنگی، روابط عمومی، آموزش و انفورماتیک به عنوان اعضای دبیرخانه، ابلاغ خود را از مدیر کل کانون هرمزگان دریافت کردند.

گفتنی است: بیست ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان با اهداف توسعه و ترویج فرهنگ قصه‌گویی، ایجاد زمینه برای ارتقای دانش نظری و تبادل تجربیات مفید و مؤثر میان قصه‌گویان ایرانی و خارجی، کارشناسان و استادان حوزه‌ی قصه و قصه‌گویی، احیای سنت قصه‌گویی با حضور اقشار مختلف مردم و قصه‌گویان در جشنواره (دختران و پسران ۱۲ تا ۱۸ سال، زنان و مردان ۱۸ سال به بالا، مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها)، برنامه‌ریزی در جهت تبیین و ترویج روش‌های نوین در اجرای قصه و مشارکت مردم و ترویج فرهنگ قصه‌گویی به عنوان یک ابزار ارتباطی و فرهنگ‌ساز در جامعه برگزار می‌شود.

بر اساس این  گزارش جشنواره در دو بخش قصه‌گویی صحنه‌ای و قصه‌گویی ۹۰ ثانیه‌ای برگزار خواهد شد؛ علاقه‌مندان در بخش صحنه‌ای تا ۱۷ شهریور و بخش قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای تا ۱۰ مهر ۱۳۹۸ فرصت دارند فیلم‌های قصه‌گویی خود را در پایگاه جشنواره به نشانی www.kanoonfest.ir بارگذاری کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =