ویژه اعضاء نوجوانان و ارشد مراکز فرهنگی هنری کانون استان برگزار شد

انجمن هنری نمایش دومین جلسه خود را با حضور جهانشیر یاراحمدی رﺌیس انجمن هنرهای نمایشی بوشهر مربیان و اعضاء نوجوان و ارشد در سالن آفرینش های مرکز شماره 2 برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون بوشهر، صبح امروز 8 مردادماه 1398 جهانشیر یاراحمدی مهمان ویژه این مراسم ضمن خرسندی از برپایی انجمن های هنری نمایش در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت:راهنمایی و هدایت اعضاء کودک و نوجوان ؛ با ابزارهای کانونی و به ویژه تیاتر تضمین کننده وجودهنرمندان ، نویسندگان و بازیگرانی کاربلد و متعهد در آینده است.

وی افزود: نمایش بالذات هنری دغدغه مند و مترقی است و باتوجه به جنبه های متنوع و جذاب این رشته از هنرهای نمایشی کودکان و نوجوان  ؛ غالبا به آسانی و با علاقه مندی با آن ارتباط می گیرند و اگر این مسیر از سوی مربیان هنری کانون آگاهانه و هوشمندانه طی شود تا بزرگسالی برای اعضاء تداوم خواهد داشت.

یاراحمدی با اشاره به هجدهمین جشنواره کشوری هنرهای نمایشی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شعار نمایش تمرین زندگی ساختن آینده این رویداد را فرصت مغتنمی برای کشف و پرورش استعدادهای نمایشی اعضاء – مربیان  و همچنین خلق موقعیتی موثر برای تشویق ذوق و سلیقه اعضاء و ایجاد انگیزه در آنان شمرد.

لازم به ذکر است:این برنامه با حضور اعضاء و مربیان انجمن های هنری – نمایش کانون در مراکز فرهنگی هنری شماره 1 و 2 بوشهر ، دیلم ، سیراف ، خورموج ، برازجان ، کاکی و دیر اجرا شد.

در پایان این مراسم جهانشیر یاراحمدی به همه پرسش های مطرح شده از سوی اعضاء و مربیان پاسخ داد و کتاب هایی را جهت آشنایی بیشتر آنان با مراحل مختلف آموزش ، یادگیری و اجرای نهایی نمایش کودکان و نوجوانان نیز معرفی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =