دو دیپلم افتخار مسابقه نقاشی مونتانا بلغارستان در سال ۲۰۱۸ سهم کانون استان اردبیل

دو عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل با دریافت دیپلم افتخار در شمار برگزیدگان مسابقه بین‌المللی نقاشی «مونتانا» کشور بلغارستان در سال ۲۰۱۸ قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، زعفر احدزاده در این خصوص گفت: در تداوم موفقیت‌های اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون استان در جشنواره‌های مختلف بین‌المللی، از بین ۳ برگزیده کشوری مسابقه بین‌المللی نقاشی «مونتانا» کشور بلغارستان با موضوع «موسیقی و رقص‌های مردم من» ۲ دیپلم افتخار سهم اعضای استان اردبیل شد.

مدیرکل کانون استان ضمن تبریک این موفقیت به نام‌آوران این عرصه، تصریح کرد: روند موفقیت‌های اعضای کانون استان چشمگیر بوده و در این مسابقات که با شرکت ۳۴ کشور جهان و ۲۰۱۱ اثر برگزار شد، آناهیتا ایمانی ۱۱ ساله از مرکز ۲ کانون اردبیل و کوثر یزدان‌پرست ۱۴ ساله از مرکز ۲ کانون پارس‌آباد، موفق به کسب دیپلم افتخار شدند.

لازم به توضیح است، از بین۶۴۰ اثر ارسالی کانون به این مسابقه، مرکز آفرینش‌های هنری کانون استان اردبیل با ارسال ۶۱ اثر نقاشی کودک و نوجوان خود، افتخارآفرینی کرده و در ماهه‌ای سپری‌شده از سال جاری، ۱۱ عضو نیز در عرصه‌های بین‌المللی موفق به کسب دیپلم افتخار و رتبه شدند.

اثر نقاشی کوثر یزدان پرست ۱۴ ساله از مرکز شماره دو کانون پارس آباد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =