کتابخانه صوتی قصه ها با صدای بچه های ایلامی راه اندازی شد

بیش از صد کتاب قصه در کانون ایلام با صدای کودکان و نوجوانان مجموعه ای جذاب از قصه های صوتی به وجود آورد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام،کودکان و نوجوانان کتابخوان و علاقه مند به قصه های مکتوب،بیش از صد کتاب قصه را معرفی و بازخوانی کردند و به صورت فایل های صوتی به آرشیو کانون سپردند.براساس این گزارش این قصه ها بر اساس علاقه شخصی بچه ها معرفی شده و فایل های صوتی آنها نیز تدوین شده که از جذابیت خاصی نیز برخوردارند.معرفی نویسنده،معرفی نشر کانون و دیگر مشخصات نویسنده به همراه نقد و باز خوانی کتاب ها در کنار صدای کودکان ایلامی محموعه ای از فایل صوتی جذاب را به ثبت رسانده است.
خواندن کتاب های قصه به صورت صوتی در کانون ایلام برنامه ای چند منظوره است که از یک طرف به ترویج فرهنگ قصه و قصه گویی می پردازد و از طرفی نیز بخشی از پویش فصل گرم کتاب به شمار می رود که معرفی کتاب و ترویج کتابخوانی را دنبال می کند و نگاهی نیر به مشارکت کودکان در برنامه های فرهنگی دارد.
در کتاب خانه های مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان بیش از چهارده هزار کتاب در عناوین و موضوعات مختلف وجود دارد که بخشی از آنها نیز قصه هستند.
ترویج فرهنگ قصه گویی و قصه خوانی و کتابخوانی از اهداف مهم کانون به شمار می رود که در بیست ودومرکز فرهنگی هنری ثابت،سیار و پستی در سراسر استان  ایلام پیگیری می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =