مسابقه نقاشی با موضوع «شهری که من دوست دارم»

کانون پرورش فکری رضی با همکاری شهرداری و با حضور مدیرکل و کارشناس فرهنگی کانون استان، امام جمعه، مسئولان شهر و اولیا، مسابقه نقاشی با موضوع «شهری که من دوست دارم» را بین۶۰ نفر از اعضای مرکز برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، زعفر احدزاده در این ویژه‌برنامه هنری گفت: برگزاری مسابقه نقاشی اقدام ارزشمندی است که با همکاری مسئولان، شهرداری و شورای اسلامی شهر رضی صورت گرفته و حرکت خوبی در این منطقه است که باورمندی نسبت به کانون و فعالیت‌های آن را افزایش می‌دهد.

مدیرکل کانون استان تصریح کرد: کانون رشد دهنده خلاقیت و موجب بالندگی نسل کودک و نوجوان است و آشناسازی این نسل با مهارت‌های اصول شهروندی و امورات مربوط به مدیریت شهری در موضوعات مختلف و از زبان هنرمندانه نقاشی، قطعاً در تکوین و شکل‌گیری شخصیت این نسل به عنوان شهروندان فردای جامعه مؤثر خواهد بود.

او ضمن ابراز قدرشناسی خود از مشارکت ارزشمند نهادهای این شهر و حضور امام جمعه محبوب و فرهنگ دوست این منطقه در برنامه، افزود: رویداد نگاری در دیواری به طول۱۲۰ متر در ارتباط با تاریخ صفویان توسط کودکان و نوجوانان در گرامیداشت هفته استان انجام شد و دیوار فوق «دیوار صفوی» نام گرفت که امید است با رویکرد جدید و این برنامه خوب و نو در این شهر، شاهد هنرنمایی اعضای کانون در شهر مرزی رضی و شهر قنات‌ها و آثار باستانی دیدنی باشیم.

احدزاده از مسئولین شهر درخواست نمود، در خصوص حل مشکل زمین برای احداث ساختمان کانون با استانداردهای لازم اهتمام لازم را داشته باشند و این مرکز فرهنگی هنری را به مرکزی پویا و مولد تبدیل کنند، چراکه کانون مهم‌ترین نهاد فرهنگی کشور در ساختار سازی‌های فرهنگی است.

لازم به توضیح است، پس از داوری آثار اعضا، ۵ نفر به عنوان آثار قابل‌تقدیر و یک اثر به عنوان برگزیده و سه اثر دیگر به عنوان آثار اول تا سوم انتخاب و به آن‌ها جوایز ویژه و لوح تقدیر اهدا شد. همچنین از مجتبی حبیبی نویسنده نامدار شهر رضی نیز تقدیر به عمل آمد.

در پایان از طرف کانون پرورش فکری استان به تمامی اعضای شرکت‌کننده در این مسابقه لوح تقدیر و کتاب اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =