راهیبابی عضو انجمن ادبی کانون هرمزگان به مهرواره داستان آفرینش

عضو انجمن ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان با اثر داستانی طنز «حاجی» به مهرواره آفرینش که در استان آذربایجان شرقی درحال برگزاری است، راه یافت.

به گزارش روابط عمومی اداره‌ کل کانون هرمزگان، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان گفت: مریم ضیایی برگزیده نخستین مهرواره داستان آفرینش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان عضو مرکز شماره ۲ بندرعباس و عضو ارشد انجمن داستان‌نویسی است.

ناهید سلیمانی احمدی افزود: مریم ضیایی از سال ۹۰ عضو کانون است و در فعالیت‌های هنری و فرهنگی و ادبی شرکت کرده است، و کارگاه های  ادبی را زیرنظر بهنوش بلالی پور مربی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گذرانده است.

وی ادامه داد: این عضو نوجوان مرکز شماره ۲ بندرعباس در رشته‌های نقاشی، انیمیشن، قصه‌گویی، نمایش و داستان نویسی فعالیت دارد.

نخستین مهرواره «داستان» آفرینش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور ۸۶ نوجوانان داستان‌نویس از سراسر کشور از روز گذشته ۱۴ مرداد در تبریز آغاز شده است.

این مهرواره با حضور ۸۶ عضو برگزیده و ارشد داستان‌نویس انجمن‌های ادبی آفرینش کانون پرورش فکری سراسر کشور از ۱۴ تا ۱۷ مرداد به میزبانی کانون تبریز در حال برگزاری است.

نوجوانان داستان‌نویس امشب با حضور محمدجواد جزینی داستان کوتاهی از جلال آل‌احمد را با عنوان «خواهرم و عنکبوت» از ساعت ۲۱:۳۰ تا ۲۳ نقد می‌کنند.

بر همین اساس محمدجواد جزینی، ابوتراب خسروی، نوید سیدعلی‌اکبر، احمد اکبرپور و طاهره ایبد، صبح روز چهارشنبه ۱۶ مرداد نیز کارگاه‌هایی با نوجوانان داستان‌نویس‌ کانون خواهند داشت.

همچنین کارگاهی نیز ویژه مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون با حضور حمیدرضا شاه‌آبادی نویسنده و پژوهشگر در حوزه تاریخ، ‌ دفاع مقدس و کودک و نوجوان در همین روز برگزار می‌شود.

این مهرواره به همت معاونت فرهنگی کانون صبح روز ۱۷ مرداد با تجلیل و قدردانی از نوجوانان داستان‌نویس انجمن‌های ادبی آفرینش کانون در تبریز به کار خود پایان می‌دهد.

این نوجوانان در دو مرحله داوری از بین ۴۴۰ شرکت‌کننده که ۵۸۰ اثر داستانی به اداره کل آفرینش‌های ادبی و هنری کانون ارسال کرده بودند، از سوی فرزانه رحمانی، اعظم بزرگی و شراره هاشم‌دباغیان داوران این مهرواره، انتخاب شده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =