کد خبر: 290099
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴
راهیابی اعضای کانون پرورش فکری هرمزگان به المپیاد فیلمسازی

۳ نفر از اعضای کانون پرورش فکری هرمزگان موفق به راهیابی در سی‌و سومین جشنواره کودکان ونوجوانان در اصفهان شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون هرمزگان، استان هرمزگان در بخش فیلم با دو اثر به کارگردانی، «فاطمه زاهدانی عضوکانون شماره ۲ بندرعباس»، «ثمین عالی‌زاده عضو کانون فین» و «هستی جعفرپور عضو کانون فین در بخش ایده » به بخش سومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان راه یافته‌اند.

فروزان کهوری نژاد مدیر انجمن سینمای جوان ایران دفتر هرمزگان گفت: لیست نهایی فیلم‌ها و ایده‌های سومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران اعلام شد که از تعداد  ۲۳۰ فیلم و ۳۴۶ ایده رسیده به دبیرخانه سومین المپیاد ۱۶ فیلم و ۴۲ ایده به مرحله انتخاب رسید.

وی افزود: برگزیدگان از تاریخ ۲۶ الی ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۸ در سی و سومین جشنواره کودکان و نوجوانان که در اصفهان برگزار می‌شود حضور می یابند.

مدیر انجمن سینمای جوان هرمزگان گفت: شرکت‌کنندگان در جشنواره، در برنامه‌های آموزشی با موضوع «ایده پردازی و نگارش فیلمنامه، تست،   اتاق‌های ساخت فیلم با موبایل» که با حضور اساتید مطرح در حوزه سینمای کودک برگزار می‌شود شرکت می‌کنند.

کهوری نژاد خاطر نشان کرد: منتخبین المپیاد پس از بازگشت از جشنواره با حضور استاد راهنما و حمایت انجمن سینمای جوان هرمزگان می‌توانند فیلم‌های خود را بسازند.

برندگان و منتخبین المپیاد پس از بازگشت از جشنواره با حضور استاد راهنما و حمایت انجمن سینمای جوان هرمزگان می‌توانند فیلم خود را بسازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =