کد خبر: 290200
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰
بازدید 245
درخشش اعضا کانون فارس در هفتمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی آفرینش

فارسی‌ها در هفتمین «دوسالانه ملی هنرهای تجسمی آفرینش»کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در رشته‌های نقاشی، خوش‌نویسی، عکاسی، سفال‌گری و هنرهای بومی خوش درخشیدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان  فارس، در این دوسالانه که با شعار«تمرین زندگی» و موضوع «رنگ مهربانی»در سال 1397 برگزار شد،  1289 اثر در بخش نقاشی، 372 اثر در بخش خوش‌نویسی، 433 اثر در بخش سفال‌گری، 402 اثر در بخش عکاسی و 400 اثر نیز در بخش هنرهای بومی و سنتی به دبیرخانه رسید که در مجموع 2896 اثر را شامل می‌شد.

اعضا ومربیان هنرمند کانون فارس نیز توانستند در بخش‌های نقاشی، عکاسی، سفالگری، هنرهای بومی و سنتی و خوش‌نویسی برگزیده و شایسته تقدیر شوند.  

بر اساس این گزارش، نیایش سرانجام، عرفان خدیور و امیر علی تقوی فرد(مربی راهنما منصوره تقوی‌فرد) از مرکز فرهنگی هنری لارستان در بخش نقاشی برگزیده شدند. در بخش برگزیدگان سفالگری و هنرهای بومی و سنتی هم به ترتیب فاطمه مسعودی از مرکز فرهنگی هنری شماره 2 صفاشهر (مربی راهنماراضیه جعفری)  و اسما جانی پور از مرکز سیار روستایی جهرم (مربی راهنماسعید میرزایی) معرفی شدند.

اعضای کانون فارس در بخش‌های نقاشی، عکاسی، خوش‌نویسی و هنرهای بومی و سنتی همچنین موفق به کسب دیپلم افتخار شدند که عرفان سرانجام و دنیا حافظ‌زاده در بخش نقاشی از مرکز فرهنگی هنری لارستان (مربی راهنما منصوره تقوی فرد)، ملیکا جوکار و مرضیه روحانی از مراکز فرهنگی هنری شماره 2 شیراز و سروستان(مربیان راهنما الهام خسروی و زهرا شفیعی) در بخش خوش‌نویسی ، رضا عباسعلی زاده از مرکز فرهنگی هنری فسا (مربی راهنما مریم جلالی) در بخش عکاسی و مبینا کستار، عسل رحیمی نژاد، صدیقه کوزلی و ساجده فردپور در بخش هنرهای بومی و سنتی از مراکز فرهنگی هنری سیار جهرم، لارستان، گراش و صدرا (مربیان راهنما سعید میرزایی، فاطمه البرز، زینب کوزلی و الهه ناسوتی) این موفقیت را کسب کردند.

لوح تقدیر این جشنواره نیز در بخش‌های نقاشی، سفالگری و هنرهای بومی و سنتی به ترتیب به فاطمه خلیفه از مرکز فرهنگی هنری آباده (مربی راهنما فائزه حسینیان)، امیر محمد باقری فرد و عرفان صادق‌زاده از مرکز فرهنگی هنری لارستان (مربی راهنما منصوره تقوی فرد) و فاطمه سادات میرقادری از مرکز فرهنگی هنری اقلید (مربی راهنما زینب یعقوبی)، گیلدا کارگر از مرکز فرهنگی هنری شماره 2 صفاشهر (مربی راهنماراضیه جعفری) و مهشید یوسفی و یاسمن تقوی‌فرد از مراکز فرهنگی هنری سیار جهرم و لارستان (مربیان راهنما سعید میرزایی و منصوره تقوی‌فرد)  تعلق گرفت.

برگزیدگان این رویداد هنری به‌تازگی لوح و هدیه خود را از معاونت فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان کشور دریافت کرده‌اند.

کانون پرورش‌ فکری‌کودکان‌ونوجوانان در شش دوره‌ گذشته، این دوسالانه‌ ملی را با هدف بروز استعدادهای هنری کودکان و نوجوانان، شناسایی و تشویق اعضای مستعد و ایجاد فضایی برای رشد و پرورش استعدادهای برتر برگزار کرده‌ است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =