محفل آواز در کانون قزوین

اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، به مناسبت اعیاد فرخنده قربان و غدیرخم، سومین جشنواره آوازهای کودکانه را ویژه اعضای پسر مراکز فرهنگی و هنری سراسر استان برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ 24مرداد 1398، سومین جشنواره آوازهای کودکانه با شرکت 30 عضو پسر در سالن نمایش کانون استان قزوین برگزار شد.

این جشنواره با تلاوت قرآن مجید، سرود ملی،نمایش نماهنگی از دو جشنواره قبلی و پیام آغازین معاون فرهنگی و اجرایی کانون استان آغاز شد.

«اعظم یوسفی»معاون  فرهنگی-اجرایی کانون، همراه با خوش‌آمدگویی به مهمانان و شرکت کنندگان این برنامه،ضمن معرفی بیشتر موسیقی اصیل ایرانی و جایگاه آن، شماری از بزرگان موسیقی ایران را به مهمانان این مراسم معرفی کرد، در ادامه ابراز امیدواری کرد که این جشنواره بتواند گامی رو به جلو برای شناسایی استعداد و شایستگی هنرمندان کودک و نوجوان بردارد.

در این جشنواره که با حضور«مژده اروجی» مدیرکل کانون استان قزوین برگزار شد،30  عضو کودک و نوجوان پسر از مراکز شماره یک قزوین، محمدیه، شماره سه قزوین، مجتمع، الوند، شریفیه، اقبالیه و آبیک شماره دو در قالب‌های موسیقی پاپ و سنتی، با هم به رقابت پرداختند.

در این برنامه داوران درباره راهکارهای پیشرفت در زمینه موسیقی و اهمیت پشتکار در این مسیر با اعضای کانون به گفت و گو نشستند.

داوران این جشنواره «کامران کاکاوند» از اساتید آواز و موسیقی استان قزوین و«حسین ترکاشوند» آهنگساز.خواننده. نوازنده. مدرس پیانو. سلفژ و آواز برعهده داشتند که در بخش‌هایی از برنامه، چند اثر خود را برای مهمانان مراسم اجرا کردند.

در ادامه داوران با قدردانی از کانون استان قزوین برای برگزاری این جشنواره،مواردی را برای ارتقا عملکرد آن در آینده اعلام کردند.

 در پایان،9 شرکت کننده به عنوان برگزیده معرفی شدند که شامل، طاها زارعی از مرکز فرهنگی و هنری الوند در گروه سنی زیر 9 سال،در گروه سنی 10 تا 14 سال،علیرضا امینی از مرکز الوند،محمد مهدی زکی از مرکز اقبالیه،امیررضا اکبری از مرکز مجتمع و آبتین کاکاوند از مرکز شماره یک قزوین بود.هم چنین در گروه سنی 15 تا 18 سال،سینا کرمی نور و علی خانی از مرکز مجتمع،علیرضا بنداد از مرکز آبیک شماره دو،محمد امین گلبان از مرکز شماره سه قزوین به عنوان برگزیده معرفی و مورد قدردانی قرار گرفتند.

در آیین قدردانی از این اعضا،«مژده اروجی» مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، با تحسین تلاش و همت اعضا و دست اندرکاران این برنامه، ابراز امیدواری کرد همه شرکت کنندگان، در این جشنواره،بدون در نظر گرفتن مساله برد و باخت،به رقابتی دوستانه و سازنده دست پیدا کرده باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =