کد خبر: 290340
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳
بازدید 139
کاروان «پیک‌امید» کانون فارس به حرکت درآمد

به منظور خدمت‌رسانی به مناطق روستایی، کم‌برخوردار، نابرخوردار و مناطق بحران‌زده، «پیک‌امید» کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در قالب امداد فرهنگی آغاز به‌کار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس، امداد فرهنگی «پیک‌امید» با هدف ارائه‌ی خدمات فرهنگی به کودکان و نوجوانان مناطق کم‌برخوردار، نابرخوردار و مناطق بحران‌زده، همچنین ایجاد مدیریت برای آمادگی دائمی و اقدام مؤثر و مفید در خدمت‌رسانی فرهنگی به مناطق کم‌برخوردار و حضور مؤثر در شرایط وقوع بحران‌های طبیعی برای امیدآفرینی در میان کودکان و وجوانان و ترویج روحیه‌ی کار داوطلبانه و فعالیت‌های جهادی میان مربیان، هنرمندان و نویسندگان حوزه‌ی کودک و نوجوان فعالیت خود را برای کودکان و نوجوانان در طول سال 1398 آغاز کرده است.

بر اساس این گزارش، امداد فرهنگی در سطوح ملی و استانی برگزار می‌شود. در استان فارس نیز با تشکیل جلسه‌ برنامه‌ریزی، کاروان‌های «پیک‌امید»  متشکل از واحدهای سیار و مربیان داوطلب تشکیل شده است و اولین امداد فرهنگی سال 98 کانون فارس فردا یکشنبه 27 مرداد ماه در روستای علی‌آباد صورت می‌گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =