حضور پرشور خانواده‌های گنبدی در فعالیت‌های کانون

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گنبد با همکاری شهرداری و شورای اسلامی این شهر و در قالب برنامه پویش فصل گرم کتاب، فعالیت های خود را به مردم این شهر معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری گلستان، در این برنامه که با هدف معرفی فعالیت‌های کانون و جذب گروه مخاطبان در تابستان به اجرا درآمده است، این هفته نیز در پارک بدلجه این شهرستان میزبان کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها بود.

مربیان کانون در این برنامه با شعار آینده را باید ساخت ضمن اجرای برنامه‌های متنوع، خلاقانه و جذاب، به معرفی کانون، عرضه خدمات فرهنگی، چگونگی ارتباط موثر و همچنین با توجه به سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی به فداکاری‌ها و رشادت‌های آنان اشاره کردند.

توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه،افزایش سرانه امانت و مطالعه کتاب در کودکان و نوجوانان، غنی سازی اوقات فراغت، ایجاد فضایی متفاوت در حوزه مطالعه کتاب از مهمترین اهداف پویش فصل گرم کتاب در کانون به‌شمار می رود.

گفتنی است پویش فصل گرم کتاب با محورهای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، معرفی خدمات کانون به گروه مخاطبان کودک و نوجوان و همچنین جذب اعضا در تابستان برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =