دومین جشــنواره اســتانی پویانمایی «شــــار» فراخوان داد

اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، با ارسال فراخوانی از برگزاری دومین جشنواره استانی پویانمایی با عنوان « شار» در مازندران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مازندران،  پویانمایی یا انیمیشن یکی از فعالیت‌های جذاب است که در مراکز فرهنگی و هنری کانون مورد توجه اعضا است.

کانون مازندران نیز در همین راستا با برنامه ریزی و برگزاری کارگاه‌های متعدد پویانمایی، به آموزش مربیان پرداخته و زمینه انجام این فعالیت را در مراکز هموار ساخت تا از این طریق علاوه بر جذب علاقه‌مندان به این هنر، نقش مهمی در انتقال مفاهیم آموزشی و تربیتی برای آینده سازان ایران عزیز داشته باشد.

بر همین اساس  نخستین جشنواره پویانمایی « شار» در سطح اعضا (کودک و نوجوان )  و مربیان با برگزاری کارگاه‌های آموزشی، کار خود را آغاز نموده‌است و اکنون فراخوان دومین جشنواره، از علاقه‌مندان برای شرکت در این رویداد فرهنگی هنری استان دعوت می نماید.

بر اساس فراخوان جشنواره، این رویداد هنری در سه بخش  : اعضا (کودک و نوجوان ) – مربیان کانون  و بخش آزاد (عموم) با موضوع:

- مازندران پاک ( تفکیک زباله – پسماند – محیط زیست و... )

- ترافیک ( هشدارهای ترافیکی – آموزش فرهنگ ترافیک – تخلفات رانندگی و... )

- اصلاح الگوی مصرف انرژی (آب، برق و...)

- حقوق شهروندی  برگزار خواهد شد.

دومین جشنواره استانی پویانمایی شار  در بخش جنبی، با دو رویداد؛ اکران  پویانمایی‌های منتخب بخش مسابقه ، کانون ، ایران و بین الملل در سینما کانون ساری و کارگاه تخصصی پویانمایی ویژه اعضا و مربیان کانون همراه خواهد بود.

دبیرخانه این جشنواره تقویم اجرایی را این چنین اعلام نمود:

  - ارسال شیوه نامه شهریور 1398

  - آخرین مهلت ارسال فرم مسابقه به همراه عکس کارگردان و عوامل گروه : 15آبان  1398

  - آخرین مهلت ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره :  15 دی‌ماه 1398

  - زمان اعلام آثار منتخب :  15 بهمن ماه  1398

  - زمان برگزاری اختتامیه و معرفی برگزیدگان جشنواره :  اسفند 98 – سالن سینماکانون

شرکت کنندگان می توانند پس از مطالعه شیوه نامه و پر کردن فرم ثبت نام، آثار خود را مرکز استان به نشانی: ساری بلوار امیر مازندرانی، خیابان رودکی(شهبند)جنب بوستان سنگ، اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مازندران، واحد آفرینش‌های هنری و در شهرستان‌ها به مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری شهرستان خود ارایه دهند.

شیوه نامه جشنواره استانی پویانمایی شار

فرم ثبت نام جشنواره استانی پویانمایی شار

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =