ناظرکشوری جشنواره قصه گویی استان ایلام معرفی شد

حسین تولایی،شاعر،کارشناس و قصه گوی کانون کشور به عنوان ناظر جشنواره قصه گویی استان ایلام معرفی شد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام،هم زمان با نزدیک شدن جشنواره استانی قصه گویی در ایلام، داوری اولیه آثاربخش دختران و پسران  پدربزرگ ها و مادربزرگ ها به پایان رسید و داوران اصلی استان نیز معرفی شدند.در همین راستا حسین تولایی نیز از سوی معاونت فرهنگی کانون کشور به عنوان ناظر کشوری جشنواره ایلام معرفی شد و به زودی به ایلام سفر می کند.این کارشناس کانونی کارنامه پرباری در زمینه فعالیت های نظارتی،ادبی،فرهنگی و شعر و قصه گویی دارد و چندین کتاب نیز از او منتشر شده است.
 بر اساس این گزارش،بیش از 150 اثر بخش صحنه ی به کانون ایلام رسیده که به زودی توسط داوران اصلی جشنواره همراه با بخش ۹۰ ثانیه ای و دیگر بخش ها به نتیجه گیری خواهند رسید.
بیست و دومین جشنواره قصه گویی در سه بخش قصه 90 ثانیه‌ای (فیلم) شامل بیان روایتی از شیرینی‌ها، تلخی‌ها و پندهای زندگی، قصه‌های شهر من ویژه شهروندان تهرانی، قصه‌گویی صحنه‌ای شامل قصه‌گویی کلاسیک (سنتی) و قصه‌گویی نو(مدرن) و بخش بین‌المللی ویژه نفرات برتر جشنواره‌های قصه‌گویی و قصه‌گویان حرفه‌ای است.

 مهلت ارسال آثار در بخش قصه 90 ثانیه‌ای، 10 مهرماه سال جاری و در بخش قصه‌گویی صحنه‌ای و بخش بین‌المللی 17 شهریورماه سال جاری است، بخش صحنه‌ای شامل مسابقه ملی و بین‌الملل است که شرکت‌کنندگان بخش مسابقه ملی دختران و پسران (نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ سال)، زنان و مردان (۱۸ سال به بالا) و مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‎ها هستند.

 در بخش قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای اگرچه همچون دوره قبل تمامی گروهای سنی از سراسر کشور می‌توانند با موضوع‌ «قصه زندگی من» شرکت کنند.

 علاقه‌مندان در بخش صحنه‌ای تا 17 شهریور و بخش قصه‌های 90 ثانیه‌ای باید فیلم‌های قصه‌های خود را در پایگاه جشنواره به نشانی www.kanoonfest.irبارگذاری کنندو یا چنان چه امکان ارسال قصه ها را ندارند با شماره تلفن ۳۳۶۸۲۷۱ دبیرخانه جشنواره قصه گویی تماس بگیرند و یا به نشانی ایلام،بلوار شمالی امام خمینی (ره)،جنب بانک ملی،کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مراجعه کنند.

 استان ایلام در طول دوره‌های قبلی نشان داده است که دارای استعدادهای درخشانی در حوزه قصه‌گویی است.

 جشنواره ی قصه گویی استانی و منطقه ای  به جشنواره بین‌المللی در تهران منتهی می‌شود و برگزیدگان جشن قصه در مراکز به جشنواره استانی راه‌یافته و در مرحله استانی برای حضور در بخش منطقه‌ای و بین‌المللی باهم رقابت خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =