روایت قصه‌ها در دومین روز از جشنواره استانی قصه‌گویی کانون خراسان جنوبی

در دومین روز از جشنواره استانی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، نه قصه‌گوی دیگر این جشنواره با بیان قصه‌هایشان آخرین برگ‌های دفتر این جشنواره را ورق می‌زنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان جنوبی، درصبح دومین روز از برگزاری مرحله استانی قصه‌گویی در بیرجند، «سیده ملیحه ‌قریشی‌زادگان» از شهرستان طبس با اجرای قصه‌ی «مارگیر و اژدها»  زنجیره‌ی رقابت قصه‌ها را به حرکت در می‌آورد.

در ادامه «معصومه‌جلالیان» با قصه‌ی «پرنده اینترنت باز»، «محمد صفاری مهربان» با قصه‌ی یک انگشتی» هر دو از شهرستان طبس، «حمیده ساعدی» با قصه‌ی «موش کوچولو» از شهرستان بیرجند و «مهدیه عصاری» با قصه‌ی ‌«صفر کله گنده» از شهرستان طبس قصه‌هایشان را روایت می‌کنند.

همچنین « سماروحانی‌فر» با قصه «سه ترنج اسرار آمیز» از شهرستان طبس و«فاطمه امینی با قصه‌ی «نبرد رستم و سهراب»، «نجمه طلایی با قصه‌ی «هدیه‌ای برای پیامبر» و محبوبه نیازی با قصه‌ی «کوکک» از شهرستان فردوس پایان دهنده‌ی این رویداد فرهنگی خواهند بود.

مرحله استانی بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی صبح روز ششم مهرماه  با حضور 31 قصه گو، در مرکز فرهنگی هنری شماره یک و فراگیر بیرجند آغاز و ظهر روز هفتم مهر ماه1398 در سالن گلبانگ بیرجند با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان می‌دهد.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =