تربیت شاد کودکان گامی برای ساختن آینده است

استاندار اردبیل تاکید کرد: تربیت کودکان و اجرای برنامه های شاد و با نشاط برای آنها انگیزه رشد و بلوغ فکری و اجتماعی را در آنان بالا می برد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، اکبر بهنام جو روز شنبه در جریان بازدید از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به مناسبت آغاز روز جهانی و هفته ملی کودک، تصریح کرد: وظیفه اولیا و مسوولان اجتماعی حوزه کودک تنها برآوردن نیازهای معیشتی کودکان نیست و باید برای تغذیه روحی و فکری آنان نیز تمهیداتی اندیشیده شود.

استاندار اردبیل افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در راستای تغذیه فرهنگی کودکان تشکیل شده و باید در راستای رشد بلوغ اجتماعی و فرهنگی کودکان تلاش کند.

او ادامه داد : کانون در راستای اهداف خود در استان مناسب عمل کرده و امید است در آینده نیز با برنامه ریزی برای اجرای برنامه های شاد و آموزنده، کودکان بیشتری را در این مجموعه گرد آورد.

بهنام جو بیان کرد: حضور کودکان در این مجموعه جرقه شناسایی استعدادهای آنان در زمینه های مختلف فرهنگی، هنری، علمی و ورزشی بوده و باید حوزه های مختلف اجتماعی از این بخش حمایت کنند.

استاندار اردبیل به همراه بهروز ندایی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری از بخش های مختلف کانون اعم از کارگاه های مختلف قصه گویی، مرکز شماره ۵ کانون اردبیل و همچنین فضاهای مختلف اداری فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بازدید کرد و در جریان فعالیت ها قرار گرفت.

در این ویژه‌برنامه، کیوان باقلاچی مربی مسئول مرکز شماره دو کانون اردبیل با اجرای قصه «سنگ بزرگ»، مسابقه با شعار «آینده ساختنی است» و «نمایش عروسکی کِرمول» با موضوع حقوق کودک به هنرنمایی پرداخت.

اجرای دکلمه توسط الینا صادقی عضو مرکز یک کانون اردبیل، پخش کلیپ معرفی فعالیت‌های مراکز کانون استان و همچنین مجری‌گری یحیی یوسفی اصل مربی امور فرهنگی ازجمله برنامه‌های اجرایی بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =