کد خبر: 291724
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰
پیام استاندار مازندران به مناسبت هفته ملی کودک

استاندار مازندران طی پیامی هفته ملی و روز جهانی کودک را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مازندران، احمد حسین زادگان در این پیام آورده است:

کودکان و نوجوانان چشم و امیدند، نهالی سبز و باطراوت اند که دستیابی به بهار زندگی بی‌حضور آنان میسر نیست. سرزمین مازندران خاستگاه رویش و جوانه زدن است، طبیعت این آموزگار مجرب به ما آموخته که نهال کوچک می‌تواند در آینده درختی سرسبز باشد و غنچه‌ها گل‌های زیبایی خواهند شد که عطر مهربانی‌شان دیار علویان را معطر می‌کند.

به یاد داشته باشیم که جوامع برای رسیدن به توسعه‌ی پایدار نیازمند برنامه‌ریزی بلندمدت هستند و این برنامه می‌بایست توسط افرادی از چند نسل اجرا شود تا مسیر رشد و تعالی با موفقیت طی گردد. کودکان و نوجوانان امروز مردان و زنانی اند که در آینده‌ای نه چندان دور سکاندار امور اجرایی و اجتماعی کشور خود خواهند بود.

هفته‌ی ملی کودک در سال 1398 معطر است به رایحه‌ی محرم و صفر، معطر است به حماسه‌ی عاشورا، مدرسه‌ای موثر و ارزشمند که عشق را تعلیم می‌کند و کودکان و نوجوانان با آموزه‌های اصیل آن پرورش می‌یابند.

ضمن گرامی‌داشت هفته‌ی ملی کودک امید داریم در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و با تلاش بیش از پیش تلاش‌گران عرصه‌ی فرهنگ ویژه فعالان حوزه ی کودک بار دیگر اتفاقی زرین در دفتر پر افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ثبت گردد.

احمد حسین‌زادگان

استاندار مازندران

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =