همایش سه‌ساله‌های حسینی در هفته ملی کودک

در نخستین روز هفته ملی کودک و تقارن آن با ایام شهادت حضرت رقیه(س)، دختر ۳ ساله حضرت امام حسین(ع)، کانون پرورش فکری بیله سوار با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان، ویژه‌برنامه «همایش سه‌ساله‌های حسینی» را برگزار کرد.

در این برنامه ابتدا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان به شرکت‌کنندگان در برنامه خیرمقدم گفت و در ادامه امام جمعه شهر در مورد فلسفه واقعه کربلا و شهادت حضرت رقیه(س) توضیح داد و این واقعه را درس زندگی و انسانیت عنوان کرد.

در ادامه، مجلس یزید و شهادت حضرت رقیه(س) در خرابه شام توسط شبیه‌خوانان و اعضای ارشد کانون به اجرا درآمد، در کنار این برنامه ایستگاه نقاشی با موضوع شخصیت حضرت رقیه(س) برپا شد که در پایان به صورت نمایشگاهی مورد بازدید عموم قرار گرفت.

کانون پرورش فکری بیله سوار در برنامه‌ای دیگر با مشارکت ادارات بهزیستی، شبکه بهداشت و درمان، هلال‌احمر و پیش‌دبستانی میهن، ویژه‌برنامه مشترکی را در سالن کانون برگزار کردند.

در این برنامه اعضای کانون بیله سوار و پیش‌دبستانی میهن، طبق روزشمار هفته ملی کودک، با عنوان«۱۴مهر روز کودک، آموزش، سلامت و ایمنی» ابتدا در مسابقه نقاشی با موضوع سلامت شرکت کردند و آثاری را با موضوع سلامت دهان و دندان و تغذیه سالم خلق کردند.

در ادامه کارگاه ایمنی در برابر سوانح، توسط مربی هلال‌احمر برگزار شد و اعضا با اقدامات اولیه در زمان رخداد سوانح آشنا شدند. در پایان به اعضای شرکت‌کننده در مسابقه و کارگاه، جوایزی از طرف شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =