کودکان سنندجی ۱۷ مهر رایگان به سینما می‌روند

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان با همکاری حوزه هنری و به مناسبت هفته ملی کودک، حضور کودکان در پردیس سینما بهمن سنندج برای تماشای فیلم برای یک روز رایگان اعلام کردند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سنندج روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: براساس برنامه‌های هفته ملی کودک حضور کودکان و والدین آنها ۱۷ مهر در پردیس سینما بهمن سنندج برای تماشای فیلم رایگان است.

سهیلا شیخی با اشاره به اینکه این برنامه برای یک سانس در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: در این سانس که ساعت ۱۷ عصر است در صورت زیاد بودن تعداد تماشاگران از کل سالن‌ها سینما استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه هیچ محدودیتی برای حضور کودکان در این برنامه وجود ندارد، اضافه کرد: در این سانس انیمیشن اسباب بازی ۴ برای کودکان و والدین آنها رایگان نمایش داده می‌شود.

17 مهرماه  کودک، رسانه و ارتباطات  نامگذاری شده است که در این روز کودکان و نوجوانان سنندجی همراه با خانوادهای خود می توانند انیمیشین 4 اسباب بازی  را در پردیس سینمایی بهمن ببینند.

لازم به ذکر است، از تاریخ 13 لغایت 19 مهرماه با شعار آینده را باید ساخت برنامه های هفته ملی کودک در استان کردستان برگزار می گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =