کد خبر: 292217
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶
پیام تبریک فرماندار سقز به مناسبت هفته ملی کودک

کامیل کریمیان معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سقز ، با ارسال پیامی هفته ملی کودک را به مسئولین ، مربیان و اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

کودکان به عنوان آینده سازان ایران اسلامی، طیف  وسیعی از اجتماع را تشکیل می دهند که نیازمند توجه ویژه هستند . برنامه های این هفته ، امسال با عنوانهای  کودکان با نیازهای ویژه فرصتهای برابر، کودک آموزش سلامت و ایمنی، کودک محیط زیست و میراث فرهنگی و گردشگری ، کودک صلح بازی و نشاط ، کودک رسانه و ارتباطات ، کودک کتاب و فرهنگ مطالعه و کودک خانواده و سبک زندگی ایرانی نامگذاری شده است .

بر اساس این نامگذاری بنده ضمن تبریک این هفته به همه کودکان عزیز و دست اندرکاران حوزه کودک ، از والدین و برنامه ریزان این حوزه به ویژه کانونهای پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مدیران مهدهای کودک، معلمان و مدیران آموزش و پرورش، بهزیستی ، شبکه بهداشت و درمان، شهرداری، میراث فرهنگی ، محیط زیست، کتابخانه ها و اصحاب رسانه خواستارم که برای پرورش نسلی دین مدار و اخلاق مدار ، کتابخوان ، حافظ میراث ها و ارزشها و محیط زیست و طبیعت، تکریم بزرگان و سالمندان تلاش کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =