کد خبر: 292268
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴
بازدید 179
هفته ملی کودک لرستان در ششمین روز

با شعار«کودک، کتاب وفرهنگ مطالعه» مراکز فرهنگی هنری شهرستانهای سراسراستان لرستان برنامه های متنوعی را باحضور کودکان ونوجوانان وهمکاری دیگر دستگاه ها به اجرا درآوردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان لرستان، در ششمین روز از هفته ملی کودک، با شعار«کودک، کتاب وفرهنگ مطالعه» مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری سراسراستان لرستان برنامه های متنوعی را اجرا کردند.
در مرکز شماره یک بروجرد ویژه برنامه مسابقات مزرعه فکر و رباتیک به اجرا درآمدکه مورد استقبال اعضا وخانواده ها قرار گرفت. درحاشیه این مسابقه برنامه هایی نظیر: اجرای نمایش و قصه گویی نیز برگزار شد.
اعضای مرکز الشتر به همراه مربیان از قلعه تاریخی مظفری بازدیدکردند ودرادامه با همکاری شبکه بهداشت، میراث فرهنگی، آموزش و پرورش و مدرسه حجاب در برنامه صبحانه سلامت شرکت کردندوکارشناس شبکه بهداشت توضیحاتی را درخصوص تغذیه سالم و نکات بهداشتی را بیان داشت.
در ازنا ویژه برنامه ی ایمنی وسلامت با همکاری کارشناسان جمعیت هلال احمر برگزار شدو درمورد کمک های اولیه و رعایت نکات ایمنی مطالبی تشریح شد.
در پلدختراعضا ومربیان بااهدای گل و عطر افشانی و غبارروبی قبور شهدای گمنام یاد وخاطره شهدای والا مقام را گرامی داشتند.
مرکزفرهنگی هنری اشترینان نیزبرنامه های متنوعی را با شعار«کودک، کتاب وفرهنگ مطالعه» اجرا کرد.
همچنین کتابخانه پستی خرم آباد با همکاری بخش مکاتبه ای برنامه های شاد و متنوع فرهنگی، ادبی و هنری را در دبستان نسل فردا اجرا کردند که می توان به قصه گویی، نمایش عروسکی با استفاده از ماسک با پیام صلح و دوستی، نقاشی، نامه ای به زمین، معرفی کتاب گروه سنی الف و ب، سر دادن شعار هفته ملی کودک توسط بچه ها، توضیح در ارتباط با«آینده را باید ساخت» با روش پرسش و پاسخ اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =