کد خبر: 292393
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲
بازدید 1442
راه اندازی کانون زبان دورود

با حضور فرماندار شهرستان دورود، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان لرستان، مدیرکانون زبان لرستان وجمعی از مسئولان و کارشناسان ومربیان، مرکز کانون زبان شعبه شهرستان دورود در مرکزفرهنگی هنری کانون راه اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان، امروز24 آبان ماه1398 با حضور مجتبی بیرانوند فرماندار شهرستان دورود، محمدجوادمحمدی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان لرستان ومهدی ذوالفقاری مدیرکانون زبان لرستان مرکز کانون زبان شعبه شهرستان دورود در مرکزفرهنگی هنری کانون راه اندازی شد.
براساس این گزارش در نشستی صمیمی که به همین منظور در مرکز فرهنگی هنری درود برگزار شد، مشکلات مرکز، توسعه فضای فیزیکی و روند احداث مرکزشماره2 دورود و دراختیار قرار دادن ساختمان جهت توسعه کانون زبان مورد بحث و گفت وگو قرار گرفت.
دراین نشست، مجتبی بیرانوند فرماندار شهرستان دورود ضمن خرسندی از حضور در مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری گفت: شهر درود با داشتن جمعیتی حدود200هزار نفر دارای توانمندی های زیادی در زمینه فرهنگی، هنری وعلمی است و باید این توانایی ها شناسایی و شرایط رشد آنها فراهم شود.
وی افزود: در کانون شرایط برای رشد استعداد کودکان ونوجوانان فراهم است و آموزش زبان های خارجی نیز از ضروریات جامعه است که راه اندازی این مرکز را به فال نیک می گیریم.
فرماندار شهرستان دورود با اشاره به اعتمادخانواده ها به کانون به عنوان یک برند معروف وموفق در زمینه کار با کودکان ونوجوانان، ابراز امید واری کردکه فضای فیزیکی کانون و کانون زبان گسترش یابدتا تعداد بیشتری بتوانند از خدمات این نهاد استفاده کنند.
فرماندار شهرستان دورود درپایان اضافه کرد: آمادگی همکاری با کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان را داریم و کانون را حمایت می کنیم و رفع مشکلات این نهاد را پیگیری خواهیم کرد.
در بخش بعدی نشست مهدی ذوالفقاری مدیرکانون زبان لرستان گزارشی از چگونگی مراحل مختلف جذب مدرس وبرگزاری کلاس ها و همچنین راه اندازی کانون زبان در شهرستان دورود را تشریح کرد و ناهیدپولادوند مربی مسئول مرکز دورود به ارائه گزارشی از عملکرد مرکز پرداخت و فعالیت های کانون وکارگاه های مختلف را معرفی کرده و برنامه های پیش بینی شده برای نیمه دوم سال را توضیح داد.
درادامه محمدجوادمحمدی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان لرستان ضمن تقدیر از حضور وحمایت های فرماندار درود از مرکز کانون گفت: دو دهه از فعالیت مرکز فرهنگی هنری دورود می گذرد و درحال حاضر حدود3050 کودک ونوجوان عضو این مرکز هستند وبیش از 24هزار جلد کتاب در قفسه های این کتابخانه موجود است.
محمدی افزود: با توجه به نیازها و درخواست های مکرر خانواده ها، با هماهنگی با مدیرکانون زبان، امروز اولین کانون زبان این شهرستان در مرکز فرهنگی هنری راه اندازی می شود.
وی اضافه کرد: بیش از85 زبان آموز و 2مدرس اولین ترم را در 2 گروه نوجوانان وبزرگسالان آغاز می کنندو انشاالله برای ترم زمستان با در اختیار قرار دادن یک ساختمان برای کانون زبان، تعداد ثبت نام و برگزاری کلاس ها  چند برابر افزایش خواهد یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =