کد خبر: 292466
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۸
بازدید 661
سلام به مدرسه در مرکز شماره ۲ کانون مشگین‌شهر

اعضا و دانش‌آموزان کلاس چهارم ابتدایی از مدرسه شهید ولیزاده در سالن مطالعه مرکز شماره۲ کانون پرورش فکری مشگین‌شهر، شادی و نشاط روزهای نخستین را روی برگه‌های سلام مدرسه ثبت کردند.

ابتدای برنامه سرود«بوی ماه مدرسه» برای اعضا و دانش‌آموزان پخش شد، لیلا مستعلی‌زاده مربی مسئول مرکز، ضمن خوشامدگویی، بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی را به دانش‌آموزان و معلمان تبریک گفته و اظهار امیدواری کرد که با تعامل دوسویه بین کانون و مدرسه، دانش‌آموزان با کانون و فعالیت‌های آن بیشتر آشنا شده و به اعضای فعال کتاب‌خوان تبدیل شوند.

در ادامه معصومه رحیم‌زاده مربی امور فرهنگی مرکز از حس و حال روز  اول مدرسه برای دانش‌آموزان صحبت کرد و از آن‌ها خواست تا هر کدام روی برگه‌های سلام مدرسه از خاطرات روز اول مدرسه نوشته و برای دوستان بخوانند.

اعضا هر کدام نوشته‌های خود را با صدای بلند خوانده و از معلمان خود تشکر کردند. بچه‌ها دیدن مجدد دوستان قدیمی را بهترین هدیه در نخستین روز مدرسه عنوان کردند، آن‌ها همچنین به همدیگر قول دادند که پایبند به دوستی‌های خود باشند. در پایان دانش‌آموزان پانل سرود «بوی ماه مدرسه» را با کمک‌مربیان آماده کرده و با در دست گرفتن آن سرود را خوانده و عکس یادگاری گرفتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =