برگزیدگان طرح «توسعه کتابخوانی» در آذربایجان‌غربی معرفی شدند

برگزیدگان طرح «توسعه کتابخوانی» استان آذربایجان‌غربی در دو بخش «شیوه‌های نوین و خلاق» و «کتاب دوست داشتنی من» معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، جواد زاهدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی از اتمام بخش داوری و معرفی برگزیدگان طرح «توسعه کتابخوانی» در کانون استان آذربایجان‌غربی خبر داد.

مدیرکل کانون استان، هدف از اجرای این طرح را توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی در میان کودکان و نوجوانان عنوان کرد.

زاهدی گفت: تعداد ۳۶ طرح توسط مربیان کانون استان در بخش «شیوه‌های نوین و خلاق» به دبیرخانه طرح «توسعه کتابخوانی» ارسال شد که با انتشار اسامی برگزیدگان، صدیقه صادقی و مرضیه سید صالح از ارومیه، افسانه بازیار و شیدا نصرتی از مهاباد و الهام حیدرزاده از چالدران به عنوان پنج برگزیده مرحله استانی جواز حضور در مرحله کشوری را کسب کردند.

زاهدی افزود: در بخش «کتاب دوست داشتنی من» ۴۸ اثر توسط ۷۶ نفر از کودکان و نوجوانان عضو مراکز کانون استان در دو محور «فیلم و انیمیشن» و «معرفی کتاب» به دبیرخانه ارسال شد که از این تعداد، ۱۰ اثر به عنوان برگزیده معرفی شدند.

بر این اساس و با اعلام آراء هیئت داوران: در «فیلم و انیمیشن» طرح‌های سارا پیرمندی از مرکزشماره یک مهاباد، سیران ملازاده، کوثر قهرمانی و ثریا پسوه ای ازمرکز شماره دو مهاباد، احسان غلامی از مرکزشماره ۳ ارومیه، نیان ابراهیمی و کثیران جهان دوست از مرکز سردشت، ماوا گوهر جو و خاطره قاسمی از مرکز سلماس، به عنوان طرح برگزیده، راهی مرحله‌ کشوری شدند و طرح مبین رسولی مقدم از کتابخانه پستی مهاباد عنوان شایسته تقدیر را کسب کرد.

همچنین در «معرفی کتاب» طرح‌های علی چیت ساز، سعید وطن خواه، نیما قانعی، محمد مهدی کاظم لو از مرکز خوی، هاله عبدی از مجتمع شهید فرخی ارومیه، هادی دریایی، سارا شاهوردی و مبینا قهرمان زاد از مرکز شماره۳ ارومیه، حدیث حیدری، اسما صفر زاده، مرضیه عبداله زاده، کامران ابوبکری و محسن شفیع یار از مرکز محمدیار، معصومه حیدرزادگان و الناز قهرمانلو از مرکز چالدران به عنوان طرح برگزیده معرفی شدند.

زاهدی ادامه داد: مراسم تقدیر از برگزیدگان طرح «توسعه کتابخوانی» همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =