نشست صمیمی مدیر کل کانون هرمزگان با اعضای مرکز فرهنگی هنری قشم

در دیدار صمیمی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان هرمزگان با اعضای مرکز فرهنگی هنری کانون قشم، اعضا خواسته‌های خود را بیان کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون هرمزگان،  ناهید سلیمانی احمدی مدیر کل کانون پرورش فکری هرمزگان از مرکز فرهنگی هنری کانون قشم بازدید کرد.

در این بازدید مدیر کل کانون از  کارگاه فعالیت علمی، فعالیت‌های فرهنگی و ادبی  بازدید کرد و در نشستی صمیمانه پای درد دل‌ اعضا نشست.

مهنا خجسته پور عضو ۱۱ ساله می گوید کاش در کتابخانه کانون کتاب‌های هیجان انگیز و زیبای انتشاراتی چون بنفشه و پرتقال و... به مجموعه کتابها اضافه می شد و  یک مجموعه وسیعتری در اختیار اعضا قرار می گرفت چون واقعا کتابخانه  کانون را دوست داریم.

آیلین صفر زاده عضو ۱۲ ساله مرکز از احساسات خود  درمدت زمان حضورش درکانون گفت: کاش می‌شد فعالیت‌های مدرسه مانند فعالیت‌های کانون دل‌انگیز و با نشاط باشد تا ما بیشتر دلمان می‌خواست درس بخوانیم، زیرا فعالیت‌های کانون ذهن ما را کنجکاوتر می‌کند.

مادر محمد سعید وصاینا سرودی که می توان گفت فرزندانش به نوعی درکانون بزرگ شده اند گفت: ما والدینی که فرزندانمان در کانون حضور دارند هم  عاشق فضای کانون هستیم چه برسد به بچه ها، کاش کمبود نیروی مرکز قشم برطرف می‌شد و مربی هنری هم به این مرکز تعلق می‌گرفت.

در این نشست اعضا نامه‌ی از نیازهای خود را نوشتند و به مدیر کل کانون تقدیم کردند.

مدیر کل کانون هرمزگان با اعضای مرکز فرهنگی هنری قشم روز پنجشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۸ دیدار کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =