گواهی‌نامه‌های شرکت‌کنندگان دوره‌های آموزشی جشنواره به امضای اساتید داخلی و خارجی رسید

دبیر بیست‌وششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان با بیان اینکه کانون خاستگاه بسیاری از هنرمندان کشور است گفت: کانون تلاش‌های خوبی در اجرای هرچه بهتر جشنواره داشته است و احساس می‌کنم فعالیت‌های کانون ریشه‌ای بوده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان مجید قناد در آیین اختتامیه کارگاه‌های آموزشی بیست‌وششمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان که در مرکز فرهنگی هنری شماره ۱ کانون همدان برگزار شد گفت: تماشاخانه‌های سیار کانون نقش‌آفرینی قابل توجهی را در اجرای برنامه‌های جشنواره به عهده داشتند.

قناد با اشاره به شروع فعالیت‌هایش از سال‌ها پیش در کانون پرورش فکری افزود: تلویزیون، کانون پرورش فکری، آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی باید دست به دست هم بدهند تا دنیای بهتری را برای کودکان و نوجوانان بسازند.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان همدان نیز با تشکر از همراهی عوامل جشنواره در اجرای کارگاه‌های تخصصی توسط کانون گفت: امسال کانون مشارکت موثری در اجرای کارگاه‌های تخصصی جشنواره داشته و ما هم در کنار همه هنرمندان تجربیات خوبی را در این زمینه کسب کردیم.

بهناز ضرابی‌زاده هم‌چنین گفت: در جشنواره امسال برای اولین بار دو تماشاخانه سیار وارد همدان شد و در اکثر شهرهای استان برای کودکان و نوجوانان برنامه اجرا کرد و این در حالی است که این کودکان در بسیاری از مناطق محروم امکانات فرهنگی حداقلی دارند.

وی افزود: نزدیک به ۳۰ اجرا در حاشیه‌های محروم شهرهای همدان صورت گرفت و امیدوارم در سال آینده اجراهای خوبی برای شرکت در جشنواره توسط همکاران کانون تدارک دیده شود.

مدیر مرکز تئاتر کشور نیز در این برنامه گفت: نوع کارگاه‌های اجرا شده در این جشنواره تخصصی‌تر بود تا اتفاقات جدیدی برای شرکت‌کنندگان رخ بدهد.

امیر مشهدی‌عباس در ادامه خاطرنشان کرد: ما در کانون فضای صمیمانه‌ای را حاکم کرده‌ایم چرا که معتقدیم کانون متعلق به بچه‌هاست و ما همه برای بچه‌ها تلاش می‌کنیم و در این زمینه امیدواریم این اتفاقات دائمی باشد تا بتوانیم توانمندی‌هایمان را ثابت کنیم.

وی گفت: با وجود برگزاری این کارگاه‌ها بخش زیادی از کاستی‌های آموزشی در حوزه تئاتر کودک و نوجوان پر می‌شود.

شایان ذکر است در پایان این مراسم گواهی شرکت در دوره کارآموزان کارگاه‌های آموزشی بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان همدان به امضای اساتید داخلی و خارجی و دبیر جشنواره رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =