یک برگزیده و دو تقدیری، سهم کانون استان تهران از جشنواره منطقه‌ای قصه‌گویی

بیست و دومین جشنواره منطقه‌ای قصه‌گویی در منطقه ۵ کشور در گرگان به کار خود پایان داد و این در حالی بود که نمایندگان کانون استان تهران امتیاز حضور در دور بین‌المللی جشنواره قصه‌گویی کانون را به دست آوردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، هیئت‌داوران این جشنواره متشکل از «مریم سعادت، محسن هجری  و علیرضا خانجانی» با اعلام اسامی برگزیدگان پنج قصه‌گو را به جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی که در روزهای پایانی آذرماه برگزار می‌شود معرفی کردند.

بنابراین گزارش، «فاطمه اوج اختری» مربی مسئول مرکز شماره 38 کانون تهران با قصه «هدیه‌ای برای خدا» با نظر هیئت داوران در جمع برگزیدگان این جشنواره قرار گرفت. گام بعدی این جشنواره رقابت قصه‌گویان برگزیده مناطق در بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی است که اواخر آذرماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.

همچنین دیگر امتیازات کانون استان تهران در دور منطقه‌ای جشنواره قصه‌گویی را «محمدرضا برومند» عضو باسابقه مرکز فرهنگی هنری شماره 10 با قصه «طوطی و بقال» و «سید امین حسینی» از کانون استان تهران به دست آوردند.

حسینی با قصه «سفید آزاد » توانست نگاه  داوران نوجوان این جشنواره را به قصه‌اش جلب کند و به‌عنوان قصه‌گوی شایسته تقدیر از نگاه داوران نوجوان معرفی شود و محمدرضا برومند هم در جمع قصه‌گویان شایسته تقدیر این جشنواره قرار گرفت.

اختتامیه بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی منطقه پنج کشور صبح روز سه‌شنبه 22 آبان ماه ۱۳۹۸ در کانون پرورش استان گلستان به کار خود پایان داد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =