کد خبر: 293038
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۴
بازدید 160
متولیان حوزه فرهنگ، کودکان بازمانده از تحصیل و حاشیه‎ نشین  را دریابند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان گفت: مدیران متولی در حوزه فرهنگ کودکان بازمانده از تحصیل و مناطق حاشیه‎نشین را در مسائل فرهنگی دخیل کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، عبدالرضا چراغعلی در آیین اختتامیه بیست و دومین جشنواره بین‎المللی قصه‎گویی منطقه پنج کشور اظهار کرد: امید است اتفاقات فرهنگی از این دست موجب تحولات بنیادین در کشور و زمینه‎ساز اتفاقات بزرگتر برای رنسانس فرهنگی و اجتماعی در کشورمان باشد.

وی با قدردانی از زحمات مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان در برگزاری جشنواره قصه‎گویی افزود: درخواست دارم نیم‎نگاهی به تراژدی اخیر اجتماعی که در دو دهه اخیر متاسفانه رشد چشمگیری هم داشته، شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان ادامه داد: کودکان بازمانده از تحصیل به عنوان پدیده و ناهنجاری بزرگ محسوب می‎شوند که متأسفانه در حوزه فرهنگی و اجتماعی و سیاسی هزینه‎های سنگینی را بر کشور وارد می‎کند.

چراغعلی حاشیه‎نشینی را از دیگر آسیب‎های جامعه امروز برشمرد و یادآور شد: برخی خانواده‎های از این دست به محیط‎های مانند کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دسترسی ندارند که انتظار داریم مدیران متولی در حوزه فرهنگ کودکان بازمانده از تحصیل و مناطق حاشیه‎نشین را هم در مسائل فرهنگی دخیل کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =