کد خبر: 293055
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱
دورهمی کتاب‌خوان‌های مرکز فرهنگی هنری کانون قشم

اعضا و مربیان مرکز فرهنگی هنری کانون قشم، هم‌زمان با هفته کتاب و کتاب‌خوانی در یک نشست صمیمی «حال خوش خواندن» را تجربه کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون هرمزگان، اعضا و مربیان مرکز فرهنگی هنری کانون قشم، هم‌زمان با هفته کتاب و کتاب‌خوانی در یک نشست صمیمی « حال خوش خواندن» را تجربه کردند.

فرحناز شهنوازی مربی مسوول مرکزفرهنگی هنری کانون قشم گفت: درهفته کتاب پیش‌بینی‌هایی صورت گرفته است و طبق برنامه‌ریزی‌های قبلی با مدارس، دانش‌آموزان مدارس و اعضای کتاب‌خوان در نشست‌های صمیمی دور هم جمع می‌شوند و یک روز خوب با کتاب را تجربه می‌کنند.

وی افزود : به همین مناسبت مربیان مرکز فرهنگی هنری قشم۲ روز در هفته را به فعالیت بلندخوانی و نمایشنامه‌خوانی  و  رو خوانی کتاب اختصاص داده است.

شهنوازی بیان کرد: کتاب‌های مورد علاقه اعضا در یک دور همی صمیمانه توسط اعضا و با همراهی مربی به شیوه‌های مختلف و به صورت  کار گروهی زیبا و حتی همراه با حرکات نمایشی در صورت نیاز اجرا و خوانش انجام می شود.

مربی مسوول کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان قشم گفت: تا کنون کتاب‌های « مثل گوساله‌ی لج‌باز، کتاب پنگوئن ها،  کتاب فیل کوچولو دماغت کو ... این روزها بسیار مورد استقبال بلند خوانی اعضا قرار گرفته است.

هفته کتاب و کتابخوانی از ۲۳ تا ۳۰ آبان درتمامی مراکز فرهنگی هنری کانون‌پرورش فکری کشور در حال برگزاری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =