حضور قصه گویان جشنواره قصه گویی در مدارس ارومیه

قصه گویان شرکت کننده در مرحله منطقه‌ای بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی در دبستان راه رشد ارومیه برای دانش آموزان قصه گفتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان آذربایجان‌غربی، جواد زاهدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی از حضور قصه گویان در سه مدرسه ارومیه در طی دو روز برگزاری جشنواره خبر داد و گفت: مطابق برنامه‌های جنبی پیش بینی شده از سوی دبیرخانه بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی،  قصه گویان در سه مدرسه راه رشد، بوعلی و بوستان علم در سه نوبت صبح روز اول، عصر روز اول و صبح روز دوم برای دانش آموزان قصه گویی می کنند که صبح امروز، قصه گویان با حضور در دبستان دخترانه راه رشد برای دانش آموزان قصه گفتند.

زاهدی افزود: قصه گویان، عصر امروز شنبه ۲۵ آبان ۹۸ و صبح فردا یکشنبه ۲۶ آبان در مدارس بوعلی و بوستان علم برای دانش آموزان قصه گویی می کنند.

وی گفت: برگزاری دو نشست تخصصی قصه گویی از دیگر برنامه‌های جنبی تدارک دیده شده برای این مرحله از بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی در ارومیه می باشد.

گفتنی است: در مرحله‌ منطقه‌ای این جشنواره قصه‌گویان پنج استان‌ آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی، اردبیل، زنجان و قزوین طی روزهای ۲۵ و ۲۶ آبان ۹۸ به قصه گویی می پردازند که هر یک از این استان‌ها با پنج قصه‌گو در این جشنواره شرکت کرده‌اند.

با اعلام دبیرخانه مرکزی بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی، مریم سعادت، علی خانجانی و محسن هجری داوری مرحله منطقه‌ای این جشنواره در منطقه یک کشور را بر عهده دارند.

مراسم افتتاحیه مرحله منطقه‌ای بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی رأس ساعت ۸:۳۰ صبح روز شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۸با اجرای برنامه‌های متنوع در محل سینماتئاتر مجتمع شهید رسول فرخی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آغاز شد و با اعلام دبیرخانه استانی جشنواره، مراسم اختتامیه رأس ساعت ۱۵ روز یکشنبه ۲۶ آبان برگزار می شود.

پنج قصه‌گوی برتر  این مرحله از جشنواره جواز حضور در مرحله کشوری را که همزمان با یلدای ۹۸ در تهران برگزار می شود کسب می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =