کد خبر: 293096
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱
بازدید 879
انجمن سرود مربیان و اعضای کانون استان تهران آغاز به کارکرد

اولین جلسه از انجمن سرودخوانی مربیان و اعضای مراکز کانون استان تهران، با حضور مریم مقدسی مدرس موسیقی برگزار و کار خود را با تشکیل گروه همخوانی مربیان علاقمند به سرودخوانی آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، نخستین جلسه از انجمن سرودخوانی اعضا و مربیان، با حضور ۶۵ نفر از اعضای انجمن در سالن غدیر مجموعه حجاب برگزار شد.

در ابتدای این نشست که باهدف تشکیل گروه همخوانی مربیان و اعضا و نیز کیفیت‌بخشی به فعالیت سرود مراکز برگزار شد، مریم مقدسی مدرس حوزه  تخصصی موسیقی کودک، نت خوانی و سلفژ را به شرکت کنندگان به صورت عملی آموزش داد.

مقدسی همچنین ضمن آموزش روش‌های تست صدا به مربیان، برای تشکیل گروه سرود مربیان، از افراد حاضر در کارگاه تست صدا گرفت.

بر همین اساس، و بنا به نظر مدرس کارگاه ۲۵ مربی پس از گذراندن مراحل آموزش و تست صدا برای گروه کر انتخاب و  گروه سرود مربیان با خوانش متن سرود کار خود را آغاز کرد.

از دیگر برنامه های این کارگاه رونمایی از آرشیو سرود مراکز کانون استان تهران بود که این مجموعه شامل آثار تولیدی ۱۳ سال سرودخوانی در مراکز استان بوده است.

گفتنی است مجریان این برنامه محبوبه طالبی کارشناس مسئول واحد هنری و محبوبه محرابی سرپرست گروه سرود مربیان کانون استان تهران بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =