قصه‌، همچنان مخاطبان خاص خود را دارد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، در آئین اختتامیه مرحله منطقه‌ای بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی در ارومیه گفت: با وجود پیشرفت‌های نوین در عرصه تکنولوژی و ابزارهای رسانه‌ای، قصه همچنان علاقه‌مندان و مخاطبان خاص خود را دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، جواد زاهدی در آئین اختتامیه مرحله منطقه‌ای بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی، ضمن تقدیر و تشکر از مسئولان استانی، ناظر جشنواره، هیأت داوران، قصه‌گویان، مدیران کل حاضر، اصحاب رسانه و عوامل اجرایی مرحله منطقه‌ای جشنواره ابراز امیدواری کرد تا ثبت فعالیت قصه گویی به عنوان میراث فرهنگی، معنوی و هنری، درهموارتر کردن مسیر تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان مورد توجه قرار بگیرد.

زاهدی افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، امروز در بیست و دومین سال برگزاری جشنواره قصه گویی با کوله باری از تجربه، علم و عمل و کلاس قصه گویی، هنر ارتباطی چشم به چشم قصه گو و مخاطب و ۲۲ سال پشتوانه قضاوت و داوری، وظیفه ما را در قبال این نوع هنری افزون‌تر می کند. 

وی گفت: در طی دو روز برگزاری جشنواره، علاوه بر مخاطبان بخش آزاد و مربیان کانون، بیش از ۶۲۰ نفر از دانش آموزان مدارس ارومیه با حضور در سالن محل برگزاری جشنواره از نزدیک قصه‌ها را شنیدند.

در منطقه یک بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه‌گویی که به میزبانی ارومیه برگزار شد ۲۵ قصه گو از پنج استان آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی، اردبیل، زنجان و قزوین طی روزهای ۲۵ و ۲۶ آبان ۹۸ به قصه گویی پرداختند.

مراسم اختتامیه مرحله منطقه‌ای بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی رأس ساعت ۱۵ روز یکشنبه ۲۶ آبان در مجتمع شهید فرخی کانون آغاز شد که با معرفی و تقدیر از پنج برگزیده این مرحله از جشنواره به کار خود پایان داد.

گفتنی است: مرحله ملی و پایانی بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی با حضور برگزیدگان مناطق پنجگانه کشور در آذرماه سال جاری به میزبانی تهران برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =