فیلم داستانی کوتاه «درخت شکلات» مرکز ۵ کانون اردبیل برگزیده کشوری شد

فیلم داستانی کوتاه «درخت شکلات» در کارگاه پویانمایی مرکز شماره ۵ کانون پرورش فکری اردبیل به مربی‌گری رقیه دشتی در میان۱۰ اثر برگزیده مسابقه «کتاب دوست‌داشتنی من» که به انتخاب شیوه‌ها و ابزارهای متفاوت و جدید برای معرفی کتاب و ترویج کتاب‌خوانی از سوی کودکان و نوجوانان اختصاص دارد، معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، معرفی کتاب یکی از شیوه‌هایی است که بر اساس آن اعضا و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تلاش می‌کنند بچه‌ها را این شیوه‌ها به کتاب‌خوانی تشویق کنند.

بر همین اساس در مجموع از بین این آثار ۲۵۹ اثر برگزیده استانی به اداره کل آفرینش‌های فرهنگی کانون در تهران معرفی شد که۱۱۱ اثر به بخش فیلم، کلیپ و پویانمایی و ۱۴۸ اثر به معرفی دیواری و کتاب‌سازی اختصاص داشت که مورد داوری کارشناسان معاونت فرهنگی کانون قرار گرفت و درنهایت۱۰ اثر برگزیده کشوری معرفی شد.

داوران این بخش، فیلم داستانی کوتاه «درخت شکلات» به مربی‌گری رقیه دشتی از مرکز شماره ۵ کانون اردبیل را جزوه برگزیدگان مسابقه «کتاب دوست‌داشتنی من» اعلام کردند. این فیلم با همکاری سراج غاربی و محمدرضا طایفی و سونیا عباسزاده، سه عضو نوجوان مرکز تهیه‌شده بود.

گفتنی است، کانون فراخوان این مسابقه را تابستان ۱۳۹۸ منتشر کرد و ۲هزار و ۷۰۰ کودک و نوجوان عضو مراکز کانون سراسر کشور با ارسال ۲هزار و ۲ اثر در قالب فیلم، کلیپ، پویانمایی، معرفی دیواری کتاب و کتاب‌سازی در این رقابت شرکت کردند.

مسابقه «کتاب دوست‌داشتنی من» سال ۱۳۹۸ در مراکز فرهنگی هنری کانون در سراسر کشور اجرایی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =