کد خبر: 293200
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰
بازدید 309
برترین کودکان و نوجوانان کتابخوان کانون فارس تقدیر شدند

برترین اعضای کودک و نوجوان کتاب‌خوان کانون هم‌زمان با بیست‌وهفتمین دوره هفته کتاب و کتاب‌خوانی معرفی شدند و مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، ۱۸۳ نفر از برترین اعضای کودک و نوجوان کتاب‌خوان کانون، هم‌زمان با بیست‌وهفتمین دوره هفته کتاب و کتاب‌خوانی معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند که در این میان 6  نفر از کودکان نوجوانان عضو کانون فارس هم حضور دارند.

در مرحله نخست این برنامه که با هدف توسعه و ترویج کتاب­‌خوانی در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری برگزار شد، ۲۰ نفر از اعضایی که بیشترین تعداد کتاب را از اول مهر ۱۳۹۷ تا ۱۳۹۸ امانت گرفته بودند به اداره‌های کل استان‌ها معرفی شدند.

پس از آن، کارشناسان استان‌ها بر اساس شاخص‌هایی همچون حضور فعال و مستمر عضو در مرکز، جلسات بحث و گفت‌وگوی کتاب، فعالیت در رابطه با ترغیب دیگر اعضا به کتاب و کتاب‌خوانی، ثبت مطالعات خود در دفتر یا وبلاگ و... کتاب­‌خوانان برتر استان را معرفی کردند.

بر این اساس، مریم قربانی از مرکز فرهنگی هنری پاسارگاد، ساغر تمدن‌دار از مرکز فرهنگی هنری شماره 1 داراب، محمد صادق دوست‌دار از مرکز فرهنگی هنری شماره 2 داراب، سامان شمشیری از مرکز فرهنگی هنری فیروزآباد، فاطمه تقوی از مرکز فرهنگی هنری قیروکارزین و یکتا تفضلی از مرکز فرهنگی هنری اقلید به عنوان اعضای کتاب‌خوان کانون فارس تقدیر شدند.

این برنامه به منظور ایجاد وحدت رویه، افزایش تاثیرگذاری و شورآفرینی با شعار «آینده ساختنی است» در مراکز سراسر کشور برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =