کد خبر: 293270
تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳
بازدید 292
برگزیدگان مسابقه کتاب‌خوانی «روزهای بی آینه» معرفی شدند

در آئین اختتامیه بیست‌وهفتمین دوره کتاب و کتاب‌خوانی که در سالن سینما کانون همدان برگزار شد از برگزیدگان مسابقه کتاب‌خوانی روزهای بی آینه تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در اختتامیه بیست‌وهفتمین دوره کتاب و کتاب‌خوانی که در ۳۰ آبان‌ماه در محل سینما کانون همدان برگزار شد از برگزیدگان مسابقه کتاب‌خوانی «روزهای بی آینه» تقدیر به عمل آمد.

لازم به توضیح است که این مسابقه به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد و ۱۴۵ نفر از کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در آن شرکت کردند.

شایان ذکر است سوالات مسابقه از کتاب «روزهای بی آینه» خاطرات همسر آزاده شهید حسین لشگری نوشته گلستان جعفریان و به صورت تشریحی و تحلیلی مطرح شد و از بین ۱۴۵ نفر از همکاران استان ۷ نفر به عنوان برگزیده تقدیر شدند.

گفتنی است مریم نوشادقباد و سیما نوروزی‌سپیده از مرکز قروه، لیلا زارعی و ابراهیم سحاب انور از مرکز شیرین‌سو و سیدمهدی سجادی، لیلا باباخانی از کارکنان دفتر استان و منصور خواندابی کارمند پشتیبانی مرکز شماره ۱ همدان به عنوان برگزیدگان این مسابقه معرفی شدند و توسط دکتر حمیدرضا حاجی‌بابایی و امیر خجسته نمایندگان مردم شریف همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی و نویسندگان کتاب‌های «روزهای بی آینه» و «فرنگیس» مورد تقدیر قرار گرفتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =