کد خبر: 293348
تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۱
بازدید 340
بیست ودومین جشنواره قصه گویی منطقه 2کشور به خط پایان رسید

بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی منطقه دو کشوربا اعلام نفرات برگزیدگان این دوره از این رقابت ها در خرم آباد به کارخود پایان داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی کانون لرستان، بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی منطقه دو کشور که عصر روز دوشنبه 4 آذرماه ۱۳۹۸ درسالن اجتماعات اداره کل کانون لرستان در شهر خرم آباد برگزار شد، با اعلام نفرات برگزیدگان این دوره از این رقابت ها ازسوی هیئت داوران به کارخود پایان داد وپنج برگزیده به عنوان منتخب این مرحله به عنوان راه‌یافته به بخش ملی معرفی شدند.
دراین مراسم محمودثمینی معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان، جعفرطولابی فرماندارخرم آباد، محمدبیرانوندی نماینده مردم خرم آباد وچگنی در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و هنرمندان و پیشکسوتان قصه گویی و ادبیات حضور داشتند.
براساس این گزارش: آیین اختتامیه بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی منطقه دو کشور با تلاوت آیات آسمانی قرآن مجید، پخش سرود ملی وسرود کانون و کلیپ این جشنواره آغاز شد و در ادامه محمد جواد محمدی مدیر کل کانون لرستان به ایراد سخنرانی پرداخت.
میزبان بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی منطقه۲ کشور اعلام کرد: ۵۹۸ قصه‌گو در ۷ استان در بخش زنان و مردان شرکت کردند که پس از برگزاری جشنواره‌های استان ۳۵ نفر به مرحله منطقه‌ای بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی راه یافتند و از این تعداد پنج نفر به مرحله بین المللی که همزمان با شب یلدای ۹۸ در تهران برگزار می‌شود راه می‌یابند.
محمدی با بیان این نکته که در لرستان شاهد رشدچشمگیر قصه گویی هستیم افزود: پیام های تربیتی وآداب و رسوم کهن مردم ایران با قصه گویی به نسل آینده منتقل می شوند.
در بخش بعدی برنامه محمودثمینی معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان ومحمدبیرانوندی نماینده مردم خرم آباد وچگنی در مجلس شورای اسلامی به ایراد سخنرانی پرداختند.
درادامه این مراسم پس از قرائت بیانیه هیئت داوران، از برگزیدگان این جشنواره تجلیل شد و بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی منطقه۲ کشور به کار خود پایان داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =