داوران چهاردهمین جشنواره سرودخوانی کانون تهران معرفی شدند

«علی فرین کیا، سلماز جوان بخت، مریم عباسی» با ابلاغی از سوی مرتضی نظری مدیرکل کانون استان تهران به‌عنوان داوران مرحله استانی چهاردهمین جشنواره سرودخوانی کانون استان تهران معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، چهاردهمین جشنواره سرودخوانی مرحله استانی در حالی برگزار می‌شود که در این دوره، شانزده گروه از مراکز فرهنگی هنری کانون استان تهران طی دو روز ۱۴ و ۱۵ آذرماه ۱۳۹۸ در این جشنواره با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. 

بر اساس این گزارش، در دور چهاردهم از این رویداد «علی فرین کیا، سلماز جوان‌بخت و مریم عباسی» داوری گروه‌های شرکت‌کننده را بر عهده خواهند داشت.

علی فرین کیا، موسیقی را از سال ۱۳۸۰ آغاز کرد و به گروه کر شایان پیوست. او تاکنون حدود ۶۰۰ اجرای تلویزیونی و صحنه‌ای داشته است. فرین کیا فارغ‌التحصیل رشته موسیقی جهانی در گرایش نوازندگی ساز ساکسیفون است. وی هم‌اکنون عضو خانه موسیقی و دارای مدرک پتاگوژی پیانو و صدابرداری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

سلماز جوان‌بخت، کارشناس مدیریت بازرگانی است. وی سال‌ها با گروه‌های کر همکاری داشته و عضو گروه هم‌سرایان زن برای خوانندگان بنام کشورمان بوده است. او تاکنون موفقیت‌هایی در حوزه موسیقی در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی داشته است که از این میان کسب سه مدال نقره در بخش‌های موسیقی مذهبی، معاصر و جز در نهمین دوره مسابقات جهانی گروه‌های کر در کشور روسیه در سال ۱۳۹۵، کسب مدال نقره در بخش موسیقی پاپ در هشتمین دوره مسابقات جهانی گروه‌های کر در کشور لتونی سال ۱۳۹۳، کسب دو مدال طلا در بخش‌های Mixed chamber choir و موسیقی محلی در کشور لتونی سال ۱۳۹۳ و ... را می‌توان نام برد.

دیگر داور این جشنواره مریم عباسی، دانشجوی دکترای زبان و ادبیات فارسی است. وی به مدت ۲۲ سال سابقه‌ی فعالیت ادبی، فرهنگی و هنری را در مراکز کانون استان تهران داشته است و هم‌اکنون به‌عنوان کارشناس آفرینش‌های ادبی کانون تهران مشغول به فعالیت است. داوری جشنواره ادبی آهنگ بهاران در سال‌های ۹۶ و۹۷  و داوری دور منطقه‌ای جشنواره دانش‌آموزی( نویسنده کوچک)سال۹۶، تدریس دوره‌های شاهنامه‌خوانی و متون کهن برای کودکان و نوجوانان و... از دیگر فعالیت‌های وی در حوزه ادبیات است.

گفتنی است جشنواره سرودخوانی مراکز کانون استان تهران روز پنج‌شنبه ۱۴ آذرماه ساعت ۸/۳۰ در سالن آفرینش مرکز فرهنگی هنری شماره ۳۰ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در تهران‌پارس ، بالاتر از فلکه سوم، نبش خیابان ۲۱۰ شرقی آغاز به کار خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =